Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به ۳۸۸ روستا در سطح استان خراسان جنوبی آغاز شد. ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، صبح امروز با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به 388 روستا در سطح استان خراسان جنوبی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا 19 هزار و 312 خانوار در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

اعتبار مورد نیاز برای این 388 پروژه 1150 میلیارد ریال است.

خط انتقال گاز سربیشه_ نهبندان افتتاح شد

همچنین در مراسمی صبح  امروز با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، استاندار خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت گاز و تنی چند از مسئولان استانی و کشوری خط انتقال گاز سربیشه_ نهبندان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: خط انتقال گاز سربیشه_ نهبندان با 127 کیلومتر و به قطر 12 اینچ به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمود هاشمی افزود: در راستای اجرای این خط 450 هزار متر مکعب خاکبرداری و 155 هزار متر مکعب حفاری کانال با 11 هزار شاخه لوله 12 اینچ انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گازرسانی به 3 شهرستان نهبندان، شوسف و سربیشه و 101 روستای استان آغاز شده است.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد