Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه در پیش از ظهر شنبه در حاشیه مراسم صبحگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: حضور نیروهای مسلح در صبحگاه مشترک نشانه قدرت پیشرفته دفاعی و نظامی نیروها و تعامل و همکاری تحت فرماندهی مقام معظم رهبری را می رساند.

وی افزود :مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته ناجا با نظم و کیفیت خوبی بوسیله نیروی انتظامی هندیجان برگزار شد که بنا به وظیفه ذاتی نیروهای پاسدار و بسیجیان گردان های بیت المقدس شهید سهراب محبعلی و عملیاتی امام رضا (ع)با هماهنگی و نظم خاصی در کنار سایر نیروهای حضوری حماسی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان تعامل سپاه و بسیج و انتظامی در انجام ماموریت ها گفت:همیشه تعامل خوبی بین نیروهای سپاه و بسیج و انتظامی و بقیه نیروهای مسلح و امنیتی بوده و همیشه هست و همچنین در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان با اتحاد و همبستگی از این مرزوبوم ایران اسلامی دفاع ومبارزه خواهند کرد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان ضمن خوش آمدی به خانواده های معظم شهدا و ایثار گران ،بسیجیان و پرسنل پاسدار و نیروهای انتظامی و دریابانی و مسئولان و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:سپاه و بسیج و انتظامی برای انجام ماموریت ها مخصوصا در گشت های محله ای و اربعین حسینی در کنار هم هستند و تعامل و همبستگی خوبی وجود دارد و در طول ۶ماه سال جاری انتظامی هندیجان کشفیات خوبی داشته است .

وی افزود :نیروی انتظامی با توکل بر خدا و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و غیره و با هنجار شکنان وبا همکاری دستگاه قضایی با آنها بر خورد جدی خواهد شد و اجازه هیچ گونه نا امنی را به افراد سود جو و قانون شکن نخواهند داد.

در پایان مراسم صبحگاه از خانواده های معظم شهدا و ماموران نمونه انتظامی و تعدادی از شهروندان نمونه که دررعایت قانون و مقررات همکاری داشته از سوی فرمانده ستاد انتظامی و راهنمایی و رانندگی باحضور فرماندار ،امام جمعه موقت و فرمانده سپاه و انتظامی ورییس دادگستری و دادستانی هندیجان مورد تشویق هدایایی به آنها اهداء شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است