Web Analytics Made Easy - Statcounter

از حرف‌های رایولا می‌توان استنباط کرد که احتمال ماندن پوگبا در منچستر به همان اندازه بالا است که احتمال جدایی ایبرا از لس آنجلس گلکسی.

طرفداری- مینو رایولا، مدیر برنامه نام آشنای فوتبال، در مورد آینده پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ، دو موکل نامدار خود صحبت کرده است.

به گزارش FFT، پس از اختلاف نظرها با مورینیو، عزل از کاپیتانی و حتی ممنوعیت از انجام مصاحبه با رسانه‌ها، آینده پوگبا در منچستر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت ولی به گفته مدیر برنامه او، این بازیکن فعلا در بازار در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایولا در این خصوص به Rai Sport گفته است:

ترجیح می‌دهم در مورد او حرف نزنم. او در دوران حساسی به سر می‌برد و در بازار در دسترس نیست.

در حالی که شایعه بازگشت ابراهیموویچ در ۳۷ سالگی به میلان مطرح شده است، خود این بازیکن در واکنش به این صحبت‌ها گفته است:

شایعات همیشه وجود دارند. تمام دنیا مرا می‌خواهند.

در همین راستا رایولا احتمال بازگشت ابراهیموویچ به میلان را رد نکرده است. او در مورد مهاجمی که در فصل جاری ۲۰ بار برای لس آنجلس گلکسی گلزنی کرده است، گفت:

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد چون گفتگوهایی که با آن باشگاه داشتیم، متعلق به الان نیست اما آماده مذاکره کردن هستیم. در هر صورت بالاخره افراد عادی و مالکان قابل اتکا کنترل میلان را به دست گرفته‌اند. هرگز مشکلی با روسونری نداشتم چون این باشگاه تا به الان وجود خارجی نداشت. نه در را باز می‌کنم و نه آن را می‌بندم. احترام متقابل بالایی میان ایبرا و لئوناردو وجود دارد. زلاتان لحظات شگفت انگیزی در میلان داشت و نیمی از قلبش را در آن شهر جا گذاشت؛ درست به همان مقدار که در PSG خوشحال بود. زلاتان در طول دوران حرفه‌ای خود هیچگاه به دنبال ضمانت نبوده است زیرا می‌داند که این تضمین در تمرینات به دست می‌آید. با این حال باید شرایط میلان یا هر تیم دیگری که به دنبال او باشد را، درک کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد

این ویژگی حافظه در زمان معرفی این چت‌بات، فقط برای بخش کوچکی از کاربران در دسترس بود، اما اکنون برای مشترکان ChatGPT Plus در خارج از اروپا یا کره در دسترس است. حافظه ChatGPT به ۲ روش کار می‌کند تا پاسخ‌های روبات چت را شخصی‌تر کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، اولی این است که به شما اجازه می‌دهد به ChatGPT بگویید جزئیات خاصی را به‌خاطر بسپارد و دومی با یادگیری از مکالمات مشابه الگوریتم‌های دیگر در برنامه‌ها است. حافظه ChatGPT این چت‌بات را به دستیار هوش مصنوعی بهتری تبدیل می‌کند. از آنجایی که این حافظه ممکن است مشکلات امنیتی ایجاد کند و کاربران از این نظر نگران شده‌اند، شرکت OpenAI مدعی شده است کاربران همیشه بر آنچه ChatGPT نگه می‌دارد، کنترل خواهند داشت.

شرکت OpenAI در یک پست وبلاگ نوشت: در تغییری نسبت به آزمایش قبلی، اکنون ChatGPT به کاربران می‌گوید چه زمانی حافظه‌ها به روز می‌شوند. کاربران می‌توانند آنچه را که ChatGPT به خاطر می‌آورد، با بررسی آنچه که روبات چت از مکالمات گرفته است و حتی با ایجاد فراموش کردن جزئیات ناخواسته ChatGPT مدیریت کنند. این چت بات همیشه می‌تواند جزئیات را در طول مکالمات فعال به یاد بیاورد.

برای مثال، اگر از روبات چت بخواهید یک ایمیل را پیش‌نویس کند، می‌توانید فورا آن را با عبارت «حرفه‌ای‌تر کنید» دنبال کنید و به یاد می‌آورد که در مورد ایمیل صحبت می‌کردید. اما اگر به اندازه کافی صبر کنید یا مکالمه جدیدی را شروع کنید، همه چیز از پنجره خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد