Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید استیلی درخصوص پایان اردوی گروه اول بازیکنان دعوت شده گفت: هدف از برپایی این اردو ارزیابی کیفیت بازیکنان مورد نظر بود تا به نتیجه مناسب در این خصوص برسیم و خوشبختانه باید بگویم کادر فنی تیم ملی امید و شخص آقای کرانچار از شرایط این اردو راضی بوده اند. بر همین اساس با توجه به درخواست برخی از باشگاه ها بازی درون تیمی روز شنبه لغو شد و اردوی گروه اول بازیکنان دعوت شده با توجه به برگزاری بازی درون تیمی روز جمعه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیلی در ادامه گفت: آقای کرانچار در چند جلسه تمرینی و یک بازی کامل سطح فنی بازیکنان را مورد ارزیابی قرارداد و به نتیجه مورد نظر و شناختی که لازم بود دست یافت. بر این اساس برای برگزاری مرحله دوم اردو با حضور بازیکنانی که بیشتر آنها در جاکارتا حضور داشتند و لژیونرهای دعوت شده آماده می شویم. خوشبختانه فرصت کافی در اختیار داشته ایم و کار را به موقع شروع کردیم که حالا کادر فنی توانسته تمامی بازیکنان شایسته رده سنی را زیر نظر بگیرد. البته درهای تیم امید همچنان به روی بازیکنان شایسته باز خواهد بود و در ادامه اگر بازیکن دیگری باشد که بتواند به ما کمک کند حتما برای دعوت اقدام خواهیم کرد.

مدیر تیم ملی فوتبال امید اضافه کرد: بخش دوم نفرات دعوت شده در واقع استخوان بندی اصلی تیم امید را شکل می دهند که تا امروز 7 مسابقه را با آنها پشت سر گذاشته ایم و البته از گروه او هم نفراتی به این جمع اضافه خواهند شد تا با بهترین وشایسته ترین بازیکنان وارد مسابقات شویم. در این اردو 3 لژیونر ما هم حاضر می شوند که هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم ملی فوتبال کادر فنی تیم ملی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید.

کد خبر 848571 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • بنویسید تا به دست بیاورید
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند