Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال اردوهای برگزار شده برای تیم ملی را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اردوهای تدارکاتی تیم ملی با اهداف خاصی برگزار می‌شود. در واقع مراحل اول اردوی در حالی برگزار شد که بازیکنان جوان به تیم تزریق شده و در نهایت برای حضور در تورنمنت تبریز آماده شدند که این تورنمنت در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و بازیکنان محک جدی خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت با تیم‌های اوکراین، بلاروس و ژاپن باعث شد بازیکنان جوان ارزیابی دقیق شوند.

وی در ادامه بیان کرد: مراحل دوم اردوی تیم ملی فوتسال به منظور آماده سازی مقابل برزیل خواهد بود تا بازیکنان آمادگی مناسبی کسب کنند. تا پیش از سفر به برزیل چهار مرحله اردوی تدارکاتی داریم تا ملی پوشان آماده این دیدار شوند.

سرمربی تیم ملی درباره برگزاری مسابقه تدارکاتی در اردوهای پیش از اعزام به برزیل گفت: فقط تمرین در دستور کار بازیکنان است تا با یکدیگر هماهنگ شوند. در اردوی آخر نیز لژیونرها به تیم اضافه خواهند شد تا هماهنگ شویم و به برزیل سفر کنیم.

ناظم الشریعه ادامه داد: باید مستحکم مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنیم تا بتوانیم علاوه بر این که در رنکینگ جهانی حضور داشته باشیم، سطح فنی و تجربی بازیکنان را افزایش دهیم. قرار گرفتن برابر تیم‌های قدر باعث ارتقای رنکینیگ و سطح بازی ملی پوشان خواهد بود. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از نظر فنی بازی برابر برزیل با برگزاری اردوهای تدارکاتی به مدت بسیار زیاد برابری می‌کند. تجربه بازی با برزیل بسیار  بالا بوده و ثابت کردیم با شرایطی که داریم برزیل دنبال بازی کردن با ایران است. این بازی رفت و برگشت خواهد بود و قرار است بازی برگشت در فروردین ماه در ایران برگزار شود. در واقع حضور برزیل هم از لحاظ فنی و هم از بعد تبلیغاتی بسیار برایمان مفید است. ایران تیم بزرگی است و باید ثابت کنیم که در جهان تیم قدری هستیم. اگر می‌خواهیم  تیم بزرگی  باشیم، باید با تیم‌های اول و دوم جهان بازی کنیم. برای رفتن بر روی سکوهای اول تا سوم  جهان، باید با تیم‌های بزرگ بازی کرد. 

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: بهترین‌های جوانان که در تبریز بودند در کنار با تجربه‌ها به برزیل اعزام می‌شود تا بتوانیم علاوه بر کسب تجربه، جایگاه خود را در جهان تغییر دهیم. با توجه به رقابت‌های لیگ، اردوهای تدارکاتی را به صورت کوتاه مدت برگزار کرده تا هم باشگاه‌ها از بازیکنان خود استفاده کنند و هم تمرینات تیم ملی به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم ملي فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: بیشتر آمار طلاق‌های این استان مربوط به البرز نیست و از شهرهای مجاور طلاق خود را البرز ثبت می‌کنند. - اخبار استانها -

محمدجواد کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی البرز در حاشیه اختتامیه طرح تربیت خبرنگار محله، با عنوان طرح "رسا محله" در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: نظرآباد بیش‌ترین آمار ثبت طلاق را دارد در صورتی که کم‌ترین بومی نظر‌آباد در‌خواست طلاق می‌دهند.

مدیرکل اجتماعی البرز اذعان داشت: علت ثبت طلاق بالا در نظرآباد نرخ پایین هزینه‌های‌ دفتر ثبت طلاق به خصوص شهر کرج است ‌که از شهرهای مجاور برای ثبت طلاق به آنجا مراجعه می‌کنند.

این مقام مسئول در خصوص کاهش طلاق در استان افزود: تا سال گذشته 3.5 درصد کاهش طلاق در استان شاهد بودیم که این قابل قبول نیست و باید تلاش بیشتری شود که یکی از آنها تقویت مراکز پیشگیری و همچنین راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج می باشد.

کاظمینی در ادامه افزود: در دل ازدواج مسکن، اشتغال، اقتصاد و مسائل فرهنگی هم هست که با راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج آن را پوشش خواهیم داد.

15 درصد آسیب های اجتماعی کشور در البرز رخ می‌دهد استانداری البرز: کودک کار خیابانی ایرانی نداریم

محمد جواد کاظمینی همچنین اظهار داشت: بالاترین علت طلاق در استان البرز مهاجرپذیری بالاست که این امر باعث اختلاف سلیقه، فرهنگی و تفکرات مردم می باشد که کاملا در وجودشان مخفی است و در زندگی مشترک مشخص می شود.

مدیرکل اجتماعی البرز در ادامه گفت: شاخص های ازدواج باید در دوران دبیرستان به آن پرداخته شود و به جرات می‌توان گفت ما در حوزه کاهش طلاق کاری نکردیم و باید به کوشیم این معضل اجتماعی کمرنگ تر شود.

کاظمینی در پایان اظهار کرد: از ثبت احوال مطالبه‌ای در این خصوص داشتیم که قرار شد سامانه ای تدارک دیده شود تا برای استفاده از برخی خدمات باید شخص اثبات کند که در آن محل سکونت دارد و بزودی این سامانه راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است