Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته تبلیغات وسوسه کننده بیدونت می توان در این سایت سکه تمام بهار را به قیمت یک میلیون تومان خرید ، به نظر شما امکان این وجود دارد یا مانند اپلیکیشن پولیک با یک شیوه جدید کلاهبرداری و سو استفاده سودجویان از شرایط بد اقتصادی مردم ایران طرف هستیم؟

آیا شدنی است که یک سکه بهار آزادی را که در تبلیغ ماهواره ای بیدونت نشان میدهد به قیمت یک میلیون تومان خریداری کرد؟

در اولین مراجعه ای که شخصا به سایت بیدونت داشتم متوجه شدم که هر لحظه یک پیشنهاد جدید قیمت از کاربر ها می آید و این نشان می دهد تعداد کاربران فعال سایت بسیار زیاد هستند چون هر کاربر برای هر جنس یک بار حق استفاده از بیدبن و اعلام رقم پیشنهادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس قاعدتا تعداد کلیک روی سایت و ورودی آن باید بالا باشد اما رنک الکسا 25 هزار نهایتا برای هزار ورودی روزانه اطلاق می شود و هم چنین استفاده از http بجای https در آدرس سایت است که نشان می دهد اطلاعات شما از نظر گوگل در این سایت امن نیست.

بگذریم ، در اپلیکیشن بیدونت برای هر بار پیشنهاد خرید باید بیدبن استفاده کنید که با توجه به قیمت بسته های بیدبن که 29000 تومان برای 100 بیدبن است میشه نتیجه گرفت میانگین هر بیدبن 290 تک تومان است.

 

 

برای مثال در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید که هنوز با اینکه قیمت حداکثری سکه یعنی دو میلیون تومان ثبت شده است حراجی ادامه دارد و ثبت بیدبن های 290 تومانی تمام نشده است.
هم چنین ما متوجه تعداد بالای اسامی تکراری در حراجی شده ایم که جالب است مگر یک نفر برای خرید ارزانتر یک محصول حاضر است اختلاف قیمتش را بیدبن بخرد؟ شاید هم اسامی فیک و ربات باشند.
حتی اگر این سایت واقعا محصول را بدست خریدار برساند باز هم سود هنگفتی از فروش اجناس می کند و منطقی نیست که بابت یک میلیون تومان بالا بردن قیمت سکه در حراجی 40 هزار بیدبن 290 تومانی صرف شود یعنی 11 میلیون و 600 هزار تومان.

اگر به سایت bidonet سر بزنید متوجه میشوید که هیچ شماره تماس یا آدرسی در سایت وجود ندارد. پس حتما اگر قصد خرید از سایت دارید دوباره فکر کنید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دانلود bidonet اپلیکیشن bidonet

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم

سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم

دیگر خبرها

  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب