Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:01:50 GMT

بیمارستان صحرایی در روستاهای محروم جهرم برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۳۴۴۸

بیمارستان صحرایی در روستاهای محروم جهرم برپا شد

ایرنا- شیراز- یکصد نفر از بسیجیان جهرمی، در قالب رادوی جهادی سلامت در منطقۀ پشت پر و روستاهای محروم جرمشت و بهجان در بخش سیمکان شهرستان جهرم، بیمارستان صحرایی برپا ‌کردند.

فرمانده ناحیهٔ مقاومت سپاه بسیج جهرم شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد:این بیمارستان در قالب اردوی جهادی سلامت جمعه 13 مهر برپا‌شد و در زمینه‌های ارتوپدی، اطفال، گوش ‌و حلق‌ و بینی، چشم‌ پزشکی، دندان‌ پزشکی، زنان، عفونی، داخلی، به مراجعان خدمات‌ رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ غلامرضا توکل با بیان اینکه 17پزشک در این طرح شرکت کردند، ادامه داد: این بیمارستان صحرایی یک روزه با حضور 10پزشک متخصص، 7 پزشک عمومی، 40 کادر درمانی، آموزشی، مشاوره و 40 مأمور هماهنگی به همت گروه جهادی شهید نامجو از حوزۀ مقاومت بسیج شهری بقیة الله جهرم با همکاری نهادهای مختلف برپا ‌شد.
وی بیان کرد: هفت ایستگاه شامل ایستگاه‌های آموزش درمان و پیشگیری، پایش، تریاژ، مشاوره، عمومی و ایستگاه تخصصی در این اردوی جهادی برپا شد و به حدود 2هزار نفر از مردم محروم این منطقه خدمات درمانی و مشاوره ارائه شد.
شهرستان جهرم در فاصلهٔ 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمارستان صحرايي اردوي جهادي سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملیات اجرایی فازنخست ساخت طرح بیمارستان تأمین‌اجتماعی شامل احداث فونداسیون، اسکلت‌وسازه اصلی ساختمان با ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و در حال حاضر عملیات فازدوم احداث آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اعتبار فازدوم احداث بیمارستان‌ تأمین‌اجتماعی این شهرستان، ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن، ۲۸ ماهه است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه بیمارستان تأمین‌اجتماعی، تنها بیمارستان در حال احداث این نهاد در غرب‌کشور است، ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث می‌شود و با اتمام آن، کمک شایانی به خدمات‌درمانی افراد تحت‌پوشش بیمه‌درمانی تأمین‌اجتماعی خواهد شد.

عباسی بیان کرد: این بیمارستان دارای امکاناتی کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندان‌پزشکی و اورژانس می‌شود و تمامی هزینه‌های درمان برای کسانی که تحت‌پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند، رایگان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد