Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:32:49 GMT

بیمارستان صحرایی در روستاهای محروم جهرم برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۳۴۴۸

بیمارستان صحرایی در روستاهای محروم جهرم برپا شد

ایرنا- شیراز- یکصد نفر از بسیجیان جهرمی، در قالب رادوی جهادی سلامت در منطقۀ پشت پر و روستاهای محروم جرمشت و بهجان در بخش سیمکان شهرستان جهرم، بیمارستان صحرایی برپا ‌کردند.

فرمانده ناحیهٔ مقاومت سپاه بسیج جهرم شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد:این بیمارستان در قالب اردوی جهادی سلامت جمعه 13 مهر برپا‌شد و در زمینه‌های ارتوپدی، اطفال، گوش ‌و حلق‌ و بینی، چشم‌ پزشکی، دندان‌ پزشکی، زنان، عفونی، داخلی، به مراجعان خدمات‌ رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ غلامرضا توکل با بیان اینکه 17پزشک در این طرح شرکت کردند، ادامه داد: این بیمارستان صحرایی یک روزه با حضور 10پزشک متخصص، 7 پزشک عمومی، 40 کادر درمانی، آموزشی، مشاوره و 40 مأمور هماهنگی به همت گروه جهادی شهید نامجو از حوزۀ مقاومت بسیج شهری بقیة الله جهرم با همکاری نهادهای مختلف برپا ‌شد.
وی بیان کرد: هفت ایستگاه شامل ایستگاه‌های آموزش درمان و پیشگیری، پایش، تریاژ، مشاوره، عمومی و ایستگاه تخصصی در این اردوی جهادی برپا شد و به حدود 2هزار نفر از مردم محروم این منطقه خدمات درمانی و مشاوره ارائه شد.
شهرستان جهرم در فاصلهٔ 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمارستان صحرايي اردوي جهادي سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه‌های سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی گنابادگفت:با توجه به قرارگرفتن شهرستان‌های گناباد و بجستان در مسیر ورودی زائران و مسافران استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به استان خراسان رضوی، سه ایستگاه سلامت نوروزی دربیدخت، عمرانی و بجستان فعال شده است.

محمدحسین اسماعیل‌زاده با بیان اینکه این ایستگاه‌های سلامت با هدف ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی به ویژه زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) راه اندازی و آماده خدمت رسانی به هموطنان شده است، افزود: در ایستگاه‌های سلامت نوروزی خدمات سرپایی اورژانس و ارائه مشاوره درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی انجام می‌شود و آمبولانس‌های اورژانس نیز در طول این ایام با استقرار در حاشیه جاده‌های منتهی به شهرستان‌های گناباد و بجستان آماده خدمت رسانی خواهند بود.

دیگر خبرها

  • برپایی پویش افطاری ساده در ۴۰ پایانه اتوبوس و قطار مشهد
  • راه اندازی ایستگاه‌های سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • ایستگاههای استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد برپا شد
  • توزیع ۱۵دستگاه وانت دوکابین بین شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان بهزیستی شاهین دژ
  • مرگ تلخ زوج جوان کنار یک بیمارستان در تهران؛ ماجرا چه بود؟
  • توسعه حمل و نقل عمومی در سال جدید
  • بیمارستان سیار: انقلابی در دسترسی به خدمات درمانی
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۷۰۰ نفر در اردوی جهادی طرح سنجش سلامت مهرورزی
  • همه روستاهای استان ایلام نیازمند کتابخانه سیار هستند