Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، اتوبوس های این سازمان در شهر قزوین به اینترنت وای فای رایگان مجهز شدند

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی قزوین، محمد حسن ایرانخواه تاکید کرد: این سازمان علی رغم انجام وظایف عمرانی خود، تلاش مضاعفی را در جهت رفاه و آسایش شهروندان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: سازمان اتوبوسرانی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی تمام تلاش خود را در جهت اهداف از پیش تعیین شده داشته و اجرای اینترنت والی فای رایگان در اتوبوس های اسکانیا نیز در همین راستا صورت گرفته است.
به گفته این مسئول، بر همین اساس مسافران می توانند از نرم افزار آرا جهت مسیر یابی خود نیز استفاده کنند.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري اتوبوسراني قزوين واي فاي رايگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی کارواش رایگان برای مسافران در ورودی‌های تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از راه‌اندازی کارواش رایگان برای مسافران در ورودی‌های شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، پرویز عباس نژاد ظهر امروز _شنبه بیست و ششم اسفند_ اظهار کرد: معاونت‌های خدمات شهری مناطق به منظور استقبال شایسته از مسافران نوروزی شهر تبریز، اقدام به راه اندازی کارواش رایگان در ورودی‌های شهر خواهند کرد.

وی افزود: برای استقبال شایسته از میهمانانی که از سمت ورودی منطقه هفت تبریز وارد شهر می‌شوند یک کارواش در پارک استاد مراغه‌ای راه اندازی می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز همچنین خاطرنشان کرد: در محدود شهرداری منطقه پنج تبریز نیز در محل کمپ گردشگری مسیر تقاطع امام علی (ع) و هتل مرمر کارواش ایجاد خواهد شد.

عباس‌نژاد ادامه داد: توسط مناطق سه و شش تبریز نیز کارواش در محل‌های معین مستقر خواهد شد تا استقبال شایسته و در خور شأن مسافران نوروزی که شهر تبریز را برای گذران ایام تعطیلات آغاز سال نو انتخاب کرده‌اند، انجام گیرد.

وی تاکید کرد: این کارواش‌ها به طور موقت راه اندازی شده و از طریق نصب بنر در معابر برای مسافران و گردشگران نوروزی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 736748

دیگر خبرها

  • امروز آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت
  • صدور آرای جایگزین حبس در قزوین
  • برقراری سرویس های فوق العاده اتوبوس برون شهری در پایانه های مسافری
  • ۵۵ خط اتوبوسرانی در غرب تهران جان دوباره گرفت
  • فعالیت اتوبوس‌های BRT تبریز از سر گرفته شد
  • خدمات رسانی اتوبوس‌های بخش خصوصی در مسیر بی.آر.تی تبریز
  • چهار رای جایگزین حبس در قزوین صادر شد
  • ۶ روستای خوزستان به اینترنت پرسرعت مجهز شدند
  • افزایش ساعت کار متروی رایگان کرج
  • راه‌اندازی کارواش رایگان برای مسافران در ورودی‌های تبریز