Web Analytics Made Easy - Statcounter

باکو – ایرنا – توافقنامه اختصاص 74 میلیون یورو وام از سوی بانک بازسازی آلمان (KfW) و موسسه مالی توسعه فرانسه برای اجرای اصلاحات در بخش انرژی گرجستان به امضا رسید .

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک گرجستان ، به نقل از وزارت اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان این مبلغ اختصاص یافته برای تقویت امنیت انرژی این کشور به کار گرفته می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به این گزارش، این وام در قالب قرارداد همکاری مالی 14 ماه می سال جاری (24 اردیبهشت ماه) میان گرجستان و فرانسه و آلمان شامل حمایت از اصلاحات در بخش انرژی گرجستان و همکاری در چارچوب برنامه همکاری چهارساله اختصاص یافته است .
«گئورگی کوبولیا» وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان در این ارتباط گفت: اختصاص وام 74 میلیون یورویی، نشانه توجه خاص اتحادیه اروپا و فرانسه و آلمان به توسعه بخش انرژی و اجرای اصلاحات در این حوزه اقتصاد گرجستان است .
این گزارش افزود: بخش انرژی گرجستان یکی از بخش های مهم برای جذب سرمایه گذاری به شمار می رود و در شش ماه اول سال جاری میلادی در این بخش اقتصادی 174.9 میلیون دلار سرمایه گذاری شده است .
خاورم ** 337** 1579

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم

نایب رئیس شورای شهر قم گفت: تلاش شده با اختصاص ده هزار میلیارد ریال بودجه به محلات کم برخوردار، فاصله توسعه‌ای بین محلات را کم کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسن طلایی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری، گفت: در این کمیته تلاش شده توسعه محلات کم برخوردار و اختصاص بودجه به آن به‌صورت عملیاتی پیگیری شود.

وی از اختصاص نزدیک به 10 هزار میلیارد ریال بودجه به محلات کم برخوردار در سال 1403 خبر داد و افزود: بیشترین بودجه عطف به این مهم در منطقه 6 با مبلغ 1830 میلیارد ریال، منطقه یک با مبلغ 1470 میلیارد ریال و منطقه 5 در رتبه بعدی قرار دارد.

عضو کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری تصریح کرد: ذیل به تحقق عدالت منطقه‌ای در محلات شهر قم، برای توسعه‌بخشی از این محلات، بودجه‌ای از اراضی 48 و 32 هکتاری با عددی بالغ‌بر 3 هزار و 465 هزار میلیارد ریال است.

وی توجه به تعداد محلات و رعایت توازن در اختصاص بودجه مناطق را مهم خواند و بیان کرد: بر اساس مطالعات و نیازسنجی که از محلات کم برخوردار انجام‌شده، این بودجه اختصاص داده‌ شده و تلاش شده عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی در همه محلات رعایت شود.

طلایی کم شدن فاصله محلات کم برخوردار از سایر محلات را یکی از دستاوردهای کمیته دانست و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده توسعه خوبی در این محلات اتفاق افتاده و اجرای پروژه‌های عمرانی با نگاه عدالت محوری و ایجاد توازن است.

وی تأکید کرد: امروزه شاهد هستیم که تعادل نسبی مناسبی در اجرای پروژه‌های شهری در تمام حوزه‌های مختلف رعایت شده است و امیدواریم به‌زودی با افتتاح پروژه‌های در دست اقدام در مناطق مختلف قم شاهد بهره‌مندی مردم شریف قم از این پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • دردسر تازه روسیه برای یک کشور اروپایی
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • ساخت بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی باتری در اروپا