Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال عجمان از عملکرد مهاجم تیم خود دفاع کرد.

به گزارش وب سایت نود، ایمن الرمادی سرمربی تیم فوتبال عجمان در پاسخ به انتقادات مطرح شده از عملکرد مهاجم سابق تیم استقلال گفت: مامه تیام ممکن است موقعیت‌های راحتی را از دست بدهد، اما برای هم‌تیمی‌های خودش به خوبی موقعیت می‌سازد و این ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الرمادی بعد از پیروزی شاگردانش مقابل بنی‌یاس در هفته پنجم لیگ امارات گفت: درست است که تیام بعضی از فرصت‌های خوب و بسیار آسان را در این بازی از دست داد، اما روی گل‌های ما خصوصاً گل دوم کاملاً تأثیرگذار بود. او نقش مهمی در برنامه‌های هجومی ما دارد و مدافعان حریف را آزار می‌دهد. گل دوم ما که توسط استنلی به ثمر رسید، حاصل حرکات تیام بود و من از عملکرد این مهاجم رضایت دارم.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی مامه تیام عجمان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود

سرمربی میلان در خصوص تعویض لیائو می‌گوید او به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف حاضر نبود

طرفداری | استفانو پیولی، سرمربی میلان، از هواداران این تیم بابت اعتراضشان عذرخواهی نکرد، اما اذعان داشت که روسونری‌ باید مقابل جنوا پیروز می‌شد.

دو تیم میلان و جنوا در یک بازی جذاب و تماشایی و پرگل به تساوی 3-3 رسیدند تا روسونری و هواداران این تیم، یک ناکامی دیگر را هم تجربه کنند. پس از پایان بازی هواداران دوآتشه میلان به سرمربی تیم خود اعتراض کردند اما پیولی حاضر نشد از آنها عذرخواهی کند. پیولی در مصاحبه با DAZN  از تساوی تیمش برابر جنوا گفت.

میلان 3-3 جنوا؛ گامی لغزان به‌سوی نایب‌قهرمانی بازی مقابل جنوا

شروع ضعیفی داشتیم و در 20 دقیقه ابتدایی تمرکز و انسجام لازم را نداشتیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم. سپس، فرصت‌های زیادی خلق کردیم، اما اشتباهات زیادی هم داشتیم. مشکل از تعهد و تلاش ما نیست. با کیفیت به بازی برگشتیم و گلی دریافت کردیم که می‌توانستیم از آن جلوگیری کنیم. این واقعیت ماجراست.

امروز مجبور بودیم مقابل تیمی که با تعداد زیادی بازیکن دفاع می‌کرد، عملکردی متفاوت داشته باشیم. اگر می‌خواهید هجومی و خطرناک باشید، باید ریسک‌هایی را متحمل شوید.

اعتراض هواداران میلان

در مورد اعتراض هواداران میلان، باید بگویم که عملکرد تیم قابل قبول بود، اما نتوانستیم به پیروزی حیاتی دست پیدا کنیم. در چهار بازی اخیرمان به پیروزی نرسیده‌ایم. هواداران به این شکل اعتراض خود را نشان دادند و ما فقط می‌توانیم به آنها احترام بگذاریم.

باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم و تا پایان فصل به بهترین شکل ممکن کار کنیم. هواداران ما همیشه حامی ما بوده‌اند. اگر آنها به این شکل اعتراض می‌کنند، دلیلی دارد و ما باید به تلاش خود ادامه دهیم و سعی کنیم بیشتر کار کنیم، چون کیفیت لازم برای پایان خوب فصل را داریم.

متاسفم که نتوانستیم به پیروزی برسیم، چون این پیروزی برای جایگاه ما در جدول خیلی مهم بود. بازی با یوونتوس متفاوت بود؛ دو تیم با رویکردی متفاوت به میدان رفتند.

آینده شغلی پیولی

می‌دانم که حذف از لیگ اروپا در ارزیابی فصل و آینده من در باشگاه تاثیرگذار خواهد بود. به نظرم مقابل رم می‌توانستیم عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

رافائل لیائو

رافائل لیائو پس از تعویض از سوی هواداران میلان هو شد. پیولی در خصوص وینگر پرتغالی تیمش می‌گوید:

رافا به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف حضور نداشت. من به وینگری نیاز داشتم که بیشتر به داخل محوطه جریمه نفوذ کند و اوکافور این کار را به نحو بهتری انجام داد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است؛ همه بازی‌ها و عملکردها یکسان نیستند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند