Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@23:47:35 GMT

ملت ایران در یک صف مقابل تحریم ها ایستاده اند.

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۳۹۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان;حجت الاسلام مهدی زاده امام جمعه شهرستان بافت در خطبه های این هفته امام جمعه شهرستان مورخ 97/07/13 ضمن گرامیداشت روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا بیان داشت که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در تحت فرماندهی ولی امر مسلمین و حجت امام زمان (عج) است، نیرویی که ضامن اجرای منویات ولایت و ارزشهای ولایی در جامعه ی دینی است، نیرویی که برای تامین ارزشهای دینی و حفظ امنیت، آرامش و آسایش جامعه به نیروی کارامد و موثر برای جامعه اسلامی تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه همچنین با اشاره به اتفاقات هفته گذشته افزود: این روزها شاهد نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که جهان را تحت تاثیر قرار داده هستیم ، اول آن برگذاری رزمایش اقتدار عاشورایی با حضور بیش از صد هزار نفر از بسیجیان جهادگر در سراسر کشور که نقطه اوج این رزمایش حضور پرخیر و برکت فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) در جمع صدهزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی بود که به تبیین نقشه های شوک دشمن و فریب خوردگان آن پرداختند که دشمنان امروز هیچ راهی جز تحریم اقتصادی علیه کشور نمیبینند و در طول چهل سال انقلاب تمام راهها برای براندازی نظام را رفته اند و فقط به تحریم اقتصادی رسیده اند .

وی افزود و همانطور که حضرت آقا فرموده اند اقتصاد ملی میتواند تحریم را شکست دهد و شکست تحریم شکست آمریکا است و آمریکا یک سیلی دیگر از ملت ایران خواهد خورد و ما به دشمنان ثابت میکنیم که همه یک صدا هستیم ، دولت، مجلس، مردم و دستگاه قضا و مسوولان ما یکی هستند و در یک صف در مقابل دشمن و تحریمهای او ایستاده ایم و براو سیلی محکمی خواهیم زد ، همچنین معظم له اشاره ای به خیانت عده ای در داخل کردند که به دنبال القاء این هستند که ملت ایران در بن بست است و راه حلی وجود ندارد مگر زانو زدن در مقابل آمریکا و بعد فرمودند من صریحا اعلام میکنم کسانی که در داخل کشور این فکر را که مطلوب و محبوب دشمنان است ترویج میکنند اینها خیانت میکنند و این خیانت به کشور است و من به حول قوه الهی و به کمک شما تا جان در بدن دارم نخواهم گذاشت این اتفاق بیفتد و این را تریبون بیان میکنم به بدخواهان نظام به نادانان و جاهلان نظام و این حرف همه ی ملت است که این ملت بیداراست و این ملت با بصیر اجازه ی چنین حرکتی به خائنین نظام نداده و توطئه ی آنها را در گلو خفه خواهد کرد.

همچنین امام جمعه بافت اشاره ای به FATF کرد  ابراز داشت : نمایندگان متوجه باشند که در قضیه ی FATF  چه چیز را تصویب میکنند ، فریب فشارها و دسیسه هایی چون سفیر ایران در انگلیس که به بهانه ی قیمت ارز به دنبال تحمیل تصویب FATF  در مجلس است نخورند و مواظب باشند که در این رابطه به ملت خیانت نکنند که با برخورد قاطع ملت روبرو خواهند شد .

در پایان حجت الاسلام مهدی زاده با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر سران داعش تکفیری دربوکمال افزود : این حمله موشکی پاسخ قاطع وصریح به بدخواهان نظام بود که جمهوری اسلامی ایران در رابطه با امنیت ملی خود هیچ گونه مماشاتی صورت نخواهد داد و هر دشمنی بخواهد کوچکترین اقدام علیه کشور صورت دهد با واکنش قاطع و صریح از سوی نیروهای مسلح مواجهه خواهد شد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دکتر شهریاری: امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • ضرورت تلاش جمعی دستگاه‌ها برای ادای حق مساجد
  • مأموریت نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از مساجد پسندیده است
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است