Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژاد بهرام در بازديد از بيمارستان روانپزشکي نيايش اظهار داشت: امروز فرصت مناسبي بود تا بتوانيم با حضور شهردار منطقه 2 از مشکلات جانبازان اعصاب و روان دوران دفاع مقدس بستري در اين مرکز مطلع و از خدمات مجموعه مديريت بيمارستان که بستر خوبي را براي جانبازان فراهم کرده اند تشکر کنيم.

وي ادامه داد: اعتقاد اصلي ما اين است که صاحبان اصلي اين کشور جانبازان، شهدا و خانواده هاي شهدا هستند و هرگونه خدماتي که بشود دراختيار اين عزيزان قرار دهيم جزء وظايف ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هيئت رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اينکه بازديد از اين قبيل مراکز جزء برنامه هاي کاري ما در راستاي رفع مشکلات است گفت: امروز خوشبختانه با حضور شهردار منطقه2 ،رئيس سازمان خدمات اجتماعي شهرداري و رئيس شرکت شهر سالم شهرداري تهران اين مهم محقق شد و تلاش ما بر اين است تا آنجايي که ممکن است بخشي از مشکلات جانبازان را رفع کنيم که خوشبختانه تصميمات خوبي در اين راستا گرفته شد.

نژاد بهرام تاکيد کرد با حضور مهندس کشت پور شهردار منطقه2 مقرر شد خدمات خوبي ارائه شود و با هماهنگي شرکت شهر سالم براي ارائه خدمات دندانپزشکي اين عزيزان از امکانات مراکز درماني در مناطق22 گانه استفاده شود. همچنین نسبت به خدمات مددکاري براي خانواده هاي اين جانبازان اعصاب و روان هماهنگي با سازمان خدمات اجتماعي صورت گرفت.

وي با اشاره به توافقاتي که براي ارائه خدمت به جانبازان اين مرکز صورت گرفته است افزود: اين توافقات به صورت مستمر از سوي بنده و شهردار منطقه2 پيگيري خواهد شد تا بتوانيم گام مناسبي براي ارائه خدمات به جانبازان عزيز برداريم

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه شنبه در بازدید از بیمارستان در دست ساخت نیایش خرم آباد اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان دارد و سرانه این بخش با جدیت در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه سرانه زیرساخت‌های بهداشت و درمان لرستان نسبت به میانگین کشور کمتر است ادامه داد: بیمارستان نیایش به عنوان مصوبه سفر دولت طی ۲ سال گذشته ۴۰ درصد پیشرفت داشته و هم اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی ساختمان در دست ساخت است.

وی بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح نیاز است که بخشی از آن باید در بودجه جاری کشور دیده شود و بخشی نیز با کمک استان تأمین گردد.

کد خبر 6099323

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • همکاری شهرداری با احیاگران خانه‌های تاریخی محله امامزاده یحیی
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی