Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل رئیسی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور شهرکرد، صبح امروز 14 مهرماه در آیین آغاز طرح دانشجو معلم قرآن کریم که با حضور جمعی از مسئولین و دانشجویان در این دانشگاه برگزار شد، گفت: این طرح به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه و با هدف آموزش تخصصی مهارت‌های قرآنی از امروز به مدت ده روز در دانشجو پیام نور شهرکرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دانشجویان در این طرح 100 ساعت آموزش حضوری و غیرحضوری را دارند، افزود: در طرح دانشجو معلم قرآن کریم دوره‌های تجوید، تدبر، آشنایی با روش تدریس قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی تدریس می‌شود.
حجت‌الاسلام رئیسی اهداف برگزاری این طرح را حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور، گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان، شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در بخش‌های مختلف قرآنی، فراهم کردن فضایی برای فعالیت دانشجویان علاقه‌مند قرآنی برای فعالیت‌های قرآنی، استفاده از روحیه پویا و شاداب جوانان دانشجو برای انتشار فرهنگ قرآنی در استان، ایجاد حرکتی پویا و رو به رشد جهت ارتقای فرهنگ قرآنی استان و حمایت مادی و معنوی از فعالیت‌های قرآنی دانشجویان برشمرد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور شهرکرد بهره‌مندی دانشجویان از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی، دریافت گواهینامه آموزشی معتبر جهاد دانشگاهی، حضور در کلاس‌های آموزشی رایگان و ايجاد زمینه‌های تبادل افکار و خلاقيت را از برکات حضور دانشجویان در این طرح خواند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری طرح دانشجومعلم دانشجو معلم قرآن پیام نور دانشگاه پیام نور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در دوازدهم اردیبهشت، روز معلم، سرپرست اداره دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی به همراه جمعی از همکاران، با حضور در منزل خانم «سیده فخری داستان»، باسابقه‌ترین مربی قرآنی دارالقرآن الکریم، از زحمات و خدمات ارزشمند این مربی دلسوز و باتجربه قدردانی کردند.

خانم «سیده فخری داستان» از سال ۱۳۷۵، حدود ۲۸ سال پیش، فعالیت قرآنی خود را در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) آغاز کرده است.

خانم داستان در حاشیه این مراسم گفت: از زمانی که در سال ۱۳۷۵ توسط جامعه قاریان مشهد به عنوان مربی تجوید عالی به دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی معرفی شدم، تاکنون افتخار خدمت در این آستان مقدس را داشته‌ام.

وی افزود: علاوه بر تدریس تجوید عالی، در طول این سال‌ها به عنوان مشاور قرآنی و ارزشیاب نیز در دارالقرآن الکریم فعالیت کرده‌ام و در حال حاضر نیز یک روز در هفته در قالب آموزش تصحیح قرائت نماز و قرآن، به زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) خدمت‌رسانی می‌کنم.

این مربی باسابقه قرآنی در خصوص رمز موفقیت در فعالیت‌های قرآنی بیان داشت: شرط اصلی موفقیت در این عرصه، انجام فعالیت‌ها فقط برای رضای خداوند و در مسیر الهی است؛ در این صورت، خداوند متعال از الطاف خفیه خود، مادیات زندگی فرد را نیز تأمین خواهد کرد.

فعالیت‌های قرآنی خانم داستان منحصر به دارالقرآن حرم مطهر رضوی نبوده و این مربی فداکار با برپایی کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و ترتیل در مسجد محل سکونت خود، در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نیز تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود