Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - ایرنا - قائم مقام دبیرکل و عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: باید از تحریم های گذشته به عنوان تجربه ای برای مقابله و عبور از تحریم های اقتصادی آینده ایالات متحده آمریکا استفاده و در این مورد برنامه ریزی کرد.

آرمان خالقی روز شنبه در حاشیه شرکت در نشست هم اندیشی برگزاری اجلاس سراسری خانه صنعت، معدن و تجارت در سمنان ضمن گفت و گو با ایرنا افزود: باید بپذیریم نحوه واکنش مردم و نهادهای مربوط، در شرایط بحران و نیز بهبود شرایط اقتصادی آحاد جامعه تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: دولت هم اکنون باید برای ثبات قیمت ارز در بازار اقتصادی کشور گام بردارد و به نظر می رسد قیمت 9 هزار تومان به ازای یک دلار معقول باشد.
وی اضافه کرد: اگر اقدام غیرعقلانی در بحث ثبات نرخ ارز در کشور انجام شود وضعیت کشور به بیراهه می رود و جزیی ترین برنامه دولت در این بخش در معیشت آحاد جامعه تاثیرگذار است.
قائم مقام دبیرکل و عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تصریح کرد: موج جدید تحریم های اقتصادی آمریکا از 13 آبان سال جاری شروع می شود و باید دولت از اکنون با اتخاذ برنامه های راهبردی برای مقابله با این مشکلات اقتصادی تلاش کند.
خالقی گفت: اکنون در آمریکا اتاقی برای افزایش فشار اقتصادی بر ملت ایران تشکیل شده است و جای دارد در ایران نیز اتاقی برای مقابله با این تحریم ها طراحی شود.
قائم مقام دبیرکل و عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: اراده آمریکا برای فلج کردن اقتصاد ایران است و باید با مدیریت و اتخاذ برنامه های جامع از این بحران به سلامت عبور کنیم.
وی با اشاره به این که برای مقابله با تحریم های آمریکا و ثبات در بازار در کشور، برنامه جامع و مشخصی باید وجود داشته باشد گفت: در سال جاری کشور شرایط اقتصادی تلخی را پشت سرگذاشت که همه مسئولان نهادهای اجرایی و فعالان اقتصادی باید از این شرایط درس بگیرند.
قائم مقام دبیرکل و عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برای شرکت در نشست هم اندیشی به منظور برگزاری اجلاس سراسری خانه صنعت، معدن و تجارت ایران که در اوایل ماه آبان سال جاری در سمنان برگزار می شود به این استان سفر کرده است.
7339/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تحريم آمريكا دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در دیدار با کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو همکار خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی  هستند و این دو عنصر هر چقدر بهتر تلاش کنند و زمینه تلاش آنها هر چقدر بیشتر باشد توسط قانون‌گذاران باید دیده شود و راه را برای آنها هموار سازد.

وی افزود: ایران قوی یک کلید واژه است و اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید ایران ما یک ایران قوی باشیم و باید در برخی حوزه ها تلاش کنیم و قوی‌تر باشیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه  کارگران در این شرایط سخت اقتصادی با بصیرت مثال‌زدنی بدون کوچک‌ترین عقب نشینی به کمک جمهوری اسلامی شتافته اند، بیان کرد: کسانی که  دنبال ایجاد نا امنی در بین مردم بوده اند ملت ایران ناکام گذاشتند و در عرصه اقتصادی بار سنگینی را به دوش کشیده اید که قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند امروز اعلام کند ما در حوزه اقتصاد و تولید عقبگرد داشته ایم بلکه همیشه پیشرو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌.

فرمانده سپاه استان البرز: دشمنان به‌دنبال سیاه‌نمایی و پیاده‌سازی جنگ ادراکی علیه نظام هستند

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کارگران در هر سمت و جایگاهی که باشند و به هر میزانی که وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند در قوی شدن ایران سهیم هستند‌، بیان کرد: اقتصاد پویا و تولید در کشور جزو شاهص های ایران قوی است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران