Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@00:28:55 GMT

درخشندگی موهای سر با 4 ترفند طلایی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۴۵۹۷

درخشندگی موهای سر با 4 ترفند طلایی

رکنا: با این راهکارها همیشه موهایی صاف و درخشان خواهید داشت.

موهای سالم همیشه یکی از آرزوهای هر انسانی بوده است. ما همیشه تمام تلاش خودمان را می کنیم تا مبادا دچار ریزش مو یا مشکلاتی از این دسته شویم. در کنار سلامت مو درخشانی آن نیز بسیار مهم است. راه های مختلفی برای درخشان کردن مو وجود دارد که مهمترین آن خوردن خوراکی های مقوی است اما درکنار خوراکی باید نکات خاصی را نیز رعایت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** پروتئین را فراموش نکنید

مو از ماده ای به نام کراتین ساخته شده که این ماده خود بخشی از پروتئین است. برای آنکه این ماده را تقویت کنید باید حتما از پروتئین استفاده کنید. خوردن موادی مانند ماهی، تخم مرغ و لوبیا می تواند گزینه خوبی برای درخشان و محکم شدن موها باشد. بسیاری از پزشکان امگا-3 را به عنوان بهترین گزینه برای تقویت مو می دانند که با خوردن ماهی زیاد به دست میاد.

** آب سرد را فراموش کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری آن را انجام می دهند استفاده از آب سرد برای شستن موهاست. آب سرد باعث می شود تا راه رسیدن هوا به مو بسته گردد. همچنین شستن مو با آب سرد باعث شکنندگی آن ها می شود پس بهتر است همیشه در گرم ترین شرایط نیز از آب ولرم استفاده کنید. شست و شو با آب سرد باعث میشود تا هنگام خشک کردن نیز بسیاری از موهای شما بریزد.

** شانه کردن درست

درست شانه زدن مو از شست شوی هر روزه آن نیز مهمتر است. هنگام شانه کردن مو دقت داشته باشید که باید از شانه هایی استفاده کنید که دانه های نرم داشته باشد. دانه های شانه می تواند باعث تقویت مو نیز شود ولی اگراز شانه های غیر استاندارد استفاده کنید ریشه مو آسیب می بیند و ضعیف می شود. همیشه دقت داشته باشید شانه ای که از آن استفاده می کند بهتر است پوست سر شما را ماساژ Massage دهد.

** اتو، ژل و تافت ممنوع

مو همیشه دشمنانی نیز داشته است که هر کدام به نوعی موها را از ریشه از بین می برند. بزرگترین دشمنان مو ژل، تافت و اتوی مو است. برای آنکه موهای خود را درست کنید به هیچ عنوان تافت و ژل را در ذهن نیاورید. همچنین اتوهای مو تنها موی شما را شکننده و آسیب پذیر می کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

بی رحمی یک زن هنگام سقوط زنی دیگر! + جزییات

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

مرد شیاد به پست بد آدمی خورد! / عجیب ترین گروگانگیری در ایران!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

مرد 27 ساله در غار تاریک زندانی بود / گروگانگیران مسلح وحشت آفرین بودند + جزییات

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

قاتل ترنم 4 ساله برای مادر مطلقه او همخانه بود نه شوهر! + عکس

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز سلامت ماساژ Massage دانش آموز وحشت طلایی زندانی تجاوز به زن موی صاف عکس دختر قتل زندگی ایران فیلم دوست آمریکا مرد دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی

بازدید 3 بعد از انتشار ویدیویی از رانندگی آفریقایی‌ها با وانت زامیاد، حالا ویدیویی از واکنش جالب اعراب حاشیه خلیج فارس با دیدن نیسان طلایی ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیوی جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • تاکسی بدون خط
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟