Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان - ايرنا - قائم مقام دبيرکل و عضو هيات مديره خانه صنعت، معدن و تجارت ايران گفت: بايد از تحريم هاي گذشته به عنوان تجربه اي براي مقابله و عبور از تحريم هاي اقتصادي آينده ايالات متحده آمريکا استفاده و در اين مورد برنامه ريزي کرد.

آرمان خالقي روز شنبه در حاشيه شرکت در نشست هم انديشي برگزاري اجلاس سراسري خانه صنعت، معدن و تجارت در سمنان ضمن گفت و گو با ايرنا افزود: بايد بپذيريم نوع واکنش مردم و نهادهاي مربوط در شرايط بحران و نيز بهبود شرايط اقتصادي آحاد جامعه تاثيرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: دولت هم اکنون بايد براي ثبات قيمت ارز در بازار اقتصادي کشور گام بردارد و به نظر مي رسد قيمت 9 هزار تومان به ازاي يک دلار معقول باشد.
وي اضافه کرد: اگر اقدام غيرعقلاني در بحث ثبات نرخ ارز در کشور انجام شود وضعيت کشور به بيراهه مي رود و جزيي ترين برنامه دولت در اين بخش در معيشت آحاد جامعه تاثيرگذار است.
قائم مقام دبيرکل و عضو هيات مديره خانه صنعت، معدن و تجارت ايران تصريح کرد: موج جديد تحريم هاي اقتصادي آمريکا از 13 آبان سال جاري شروع مي شود و بايد دولت از اکنون با اتخاذ برنامه هاي راهبردي براي مقابله با اين مشکلات اقتصادي تلاش کند.
خالقي گفت: اکنون در آمريکا اتاقي براي افزايش فشار اقتصادي بر ملت ايران تشکيل شده است و جاي دارد در ايران نيز اتاقي براي مقابله با اين تحريم ها طراحي شود.
قائم مقام دبيرکل و عضو هيات مديره خانه صنعت، معدن و تجارت ايران گفت: اراده آمريکا براي فلج کردن اقتصاد ايران است و بايد با مديريت و اتخاذ برنامه هاي جامع از اين بحران به سلامت عبور کنيم.
وي با اشاره به اين که براي مقابله با تحريم هاي آمريکا و ثبات در بازار در کشور، برنامه جامع و مشخصي بايد وجود داشته باشد گفت: در سال جاري کشور شرايط اقتصادي تلخي را پشت سرگذاشت که همه مسئولان نهادهاي اجرايي و فعالان اقتصادي بايد از اين شرايط درس بگيرند.
قائم مقام دبيرکل و عضو هيات مديره خانه صنعت، معدن و تجارت ايران براي شرکت در نشست هم انديشي به منظور برگزاري اجلاس سراسري خانه صنعت، معدن و تجارت ايران که در اوايل ماه آبان سال جاري در سمنان برگزار مي شود به اين استان سفر کرده است.
7339/7408
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

در حال تکمیل ...

کد خبر: 1228552 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد