Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی اهر گفت:‌ ۹۵ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در شهرستان اهر با انجام عملیات اطلاعاتی و پلیسی کشف شده است. ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، سرهنگ یونس منفرد ظهر امروز در اجتماع نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد با اشاره به اینکه شعار هفته ناجا سال‌جاری "پلیس مقتدر، امین مردم" است، اظهار داشت: یکی از نیازهای مهم هر جامعه‌ای امنیت است و امنیت پایدار مستلزم همکاری و مشارکت مردم با پلیس است که همکاری با شهروندان می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، لازمه مقابله با بی‌نظمی را نیازمند همراهی و مشارکت همه اقشار جامعه دانست، افزود: اگر روابط عمومی نیروی انتظامی از سطح بالایی برخوردار نباشد طبیعتاً نمی‌تواند مردم را جذب کرده و اعتماد آن‌ها را به دست آورد چراکه نیروی انتظامی در خط مقدم ارتباط با جامعه قرار دارد و امروز به همین دلیل مورد اعتماد و امین مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با ذکر اینکه حضور با اقتدار و با صلابت نیروی انتظامی در جامعه به مردم احساس امنیت می‌دهد، گفت: مأموران ناجا با اقتداری که دارند به مردم احساس امنیت و به تبهکاران احساس ترس و ناامنی می‌دهد و از نگاه دیگر ما به‌عنوان حافظان امنیت مردم بیش از هر چیزی به اعتماد مردم نیاز داریم و کارکنان خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی باید خدمتگزاری به مردم را قدر بدانند.

منفرد با اشاره به اقدامات پلیس در راستای حمایت از کالای ایرانی و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز در شش‌ماهه نخست سال‌جاری تصریح کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی اهر در راستای تحقق شعار سال و مقابله با قاچاق کالا و ارز، طی شش ماه سال‌جاری انواع کالای قاچاق به ارزش 300 میلیون تومان کشف و به مبادی ذی‌صلاح تحویل‌شده است.

وی از کشف و ضبط کالای احتکار شده به ارزش 300 میلیون تومان طی شش‌ماهه نخست سال‌جاری در شهرستان اهر خبر داد، گفت: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط توانستیم کالای احتکار که در شرایط فعلی به التهاب بازار بیش از پیش دامن می‌زند کشف و ضبط کنیم که تا به حال میزان کشف کالای احتکار در اهر میزان قابل‌توجهی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر همچنین از افزایش 240 درصدی کشف انواع مخدر طی سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و افزود: مواد مخدر پدیده‌ای شوم است که خانواده‌ها و جوانان را تهدید می‌کند و اگر امروز می‌گوییم در کشف مواد مخدر موفقیت‌هایی داشته‌ایم این مهم تنها با همکاری تنگاتنگ پلیس و مردم محقق شد.

منفرد، بیشترین جرائم اتفاق افتاده را در شهرستان اهر در حوزه‌های کلاه‌برداری، جعل و خیانت‌درامانت عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به بروز مشکلات اقتصادی متأسفانه امسال شاهد افزایش جرائم کلاه‌برداری، جعل و خیانت‌درامانت بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه 95 درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در شهرستان اهر با انجام عملیات اطلاعاتی و پلیسی را کشف کرده‌ایم، گفت: متأسفانه به لحاظ سهل‌انگاری در حفاظ ایمنی منازل، خانه باغ‌ها و قطعات خودرو بیشترین سرقت‌ها در این حوزه‌ها به وقوع پیوسته که از مجموع آن 95 درصد سرقت‌ها کشف و اموال مسروقه را با صاحبان آن‌ها بازگردانده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر ابراز داشت: بیشترین پرونده‌هایی که به دستگاه قضایی شهرستان اهر ارجاع می‌یابد در موضوع نزاع و درگیری بوده این در حالی است که سال گذشته در تعداد پرونده‌های نزاع و درگیری کاهش داشتیم اما متأسفانه در سال‌جاری با افزایش روبرو هستیم.

امنیت پایدار کنونی به‌سادگی به دست نیامده است

زاهد محمودی در اجتماع نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی با مقابله با اخلالگران و مخلان نظم جامعه در عرصه‌های مختلف من‌جمله فضای مجازی، احتکار، قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر و ... به‌عنوان نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین امنیت و حفظ نظم جامعه بر عهده سرپوشان نیروی انتظامی است، افزود: تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت از مهم‌ترین ارکان ثابت و سلامت نظام اداری، سیاسی و اجتماعی هر کشور است که بخش عمده‌ای از این مؤلفه‌ها بر دوش نیروی انتظامی گذاشته‌شده است.

فرماندار شهرستان اهر، پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب را از وظایف اصلی نیروهای انتظامی و نظامی عنوان کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی تأمین‌کننده امنیت کشور از جایگاه والایی برخوردار بوده، به طوری که ایران با آن‌که در میان جنگ در کشورهای همسایه قرار دارد اما به لطف رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای نظامی و انتظامی از امنیت پایدار برخوردار است.

محمودی گفت: امنیت پایداری که اکنون شاهد آن هستیم به‌سادگی به دست نیاورده‌ایم در حالی که باید ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای امنیتی، ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، شهدای بسیاری هم برای این امنیت تقدیم شده است.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی در راستای حفاظت از تمامیت ارض کشور و امنیت مردم شهید تقدیم اسلام می‌کند و همواره باب شهادت برای پاسداران نظام اسلامی باز است، گفت: حادثه تروریستی اهواز نشان داد که اگر خدای‌ناکرده روزی نیروهای نظامی و انتظامی هوشیار نباشد دشمن لحظه‌به‌لحظه برای ناامن کردن ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده است ولی هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح مانع از اهداف شوم دشمنان می‌شود.

به گزارش تسنیم، در پایان اجتماع نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و امدادی از پرسنل برتر نیروی انتظامی اهر تجلیل و دو تن از ماموران ناجا ترفیع درجه گرفتند.

انتهای پیام/ن

R7887/P1361/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان شوش موضوع جهت شناسایی عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور مأموران فرماندهی انتظامی کرخه قرارگرفت.

فرمانده انتظامی کرخه تصریح کرد: ماموران پلیس شهرستان کرخه با تسلط اطلاعاتی توانستند محل اختفاء سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ داراب نیا گفت: از متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی متعلق به مالباختگان، کشف وضبط شد. متهمان نیز در تحقیقات پلیس به چندفقره سرقت معترف وپس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903429

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • حادثه‌ای غیرعادی در «آویویم» به وقوع پیوسته است
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی