Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به عنوان دستگاه برگزیده استان در «جشنواره شهید رجایی» معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به عنوان دستگاه برگزیده استان در «جشنواره شهید رجایی» معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراسم تقدیر از دستگاه‌های برتر استان گیلان در ارزیابی عملکرد سال 96 در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با حضور رفیع زاده، رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقاء فرهنگ سازمان اداری و استخدامی کشور، معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم که به منظور ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد و تقدیر از دستگاه‌های برتر در ارزیابی عملکرد سال 96 برگزار شد، از عبداله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به عنوان دستگاه برگزیده در گروه حمایت، سلامت و بهداشت تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

این ارزیابی در گروه شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال 1396 صورت گرفته و اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان برای سومین سال متوالی عنوان دستگاه برگزیده را کسب کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:
به یقین جشنواره شهید رجایی فرصت ارزشمندی در راستای اجرای برنامه‌های توسعه مدیریت و تحول اداری است که هر ساله با هدف ایجاد فضای رقابتی از طریق معرفی الگوهای برتر سازمانی بر مبنای ارزیابی‌های عملکرد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع رزمایش اقتدار عاشورایی اردبیل اربعین حسینی مجلس شیراز امام سجاد ع خامنه ای مقام معظم رهبری کانون های مساجد حوزه بهداشت و سلامت بنیاد شهید گیلان جشنواره شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد