Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:53:28 GMT

بانوی عمارت در یک قدمی آنتن! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۵۳۹۱

بانوی عمارت در یک قدمی آنتن! + عکس

تصویربرداری سریال «بانوی عمارت» تمام شد و همزمان ۶۰ درصد از تدوین این مجموعه نیز انجام شده است. ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سریال بانوی عمارت ساخته عزیزالله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی پس از پایان تصویربرداری در حال سپری کردن مرحله مونتاژ است تا پاییز ماه در کنداکتور پخش شبکه سه سیما قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزالله حمیدنژاد در دومین تجربه سریال سازی خود این بار داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت خواهد کرد که در لایه‌های زیرین هم به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده. این سریال که به قلم احسان جوانمرد نوشته شده است، داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند.

پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مؤمن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی، سعید بحرالعلومی ازجمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

انتهای پیام/

R1515/P1010114/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.
در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد.

سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.


دیگر خبرها

  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم