Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ که پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا چند روزی را برای استراحت به زادگاه خود، شهر واراژدین رفته، در گفت‌وگو با روزنامه «نووی لیست» کرواسی گفت: نتیجه‌ای که ما در دوحه مقابل السد کسب کردیم، پدیده بود چون خارج از خانه مقابل تیمی بازی می‌کردیم که سرمایه‌گذاری زیادی کرده تا قهرمان آسیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها گابی را در ازای 12 میلیون دلار به خدمت گرفته‌اند، ژاوی را دارند و یک مهاجم الجزایری هم در خط حمله خود دارند. آنها جاه‌طلبی بالایی دارند. در سوی دیگر ما به دردسر بزرگی افتاده بودیم چون به خاطر تنبیهی که فیفا برای ما در نظر گرفته بود، در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی نتوانستیم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم، چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و همچنین دو بازیکن به دلیل محرومیت و یک بازیکن به خاطر مصدومیت نمی‌توانستند در بازی رفت ما را همراهی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی قرمزها گفت: ما واقعاً در شرایط دشواری بودیم. با این حال بازیکنانم تمرکزشان روی کار خود بود، اتحاد و تعصب‌شان را نشان دادند و با انرژی که داشتند بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. در پایان بازی هم ما شایسته این پیروزی بودیم و این باعث تقویت روحیه ما شد.

وی درباره بازی برگشت مقابل السد که قرار است در تاریخ 23 اکتبر (یک آبان) در تهران برگزار شود، اظهار داشت: ما پس از بازی رفت، کار را تمام شده نمی‌دانیم. السد بازیکنان قدرتمند و باکیفیتی دارد و در مرحله یک‌چهارم نهایی رقیب سنتی ما استقلال را در تهران با نتیجه 3 بر یک شکست داد. به هر حال برتری در بازی رفت، باعث نشده تا ما رویکردمان دستخوش تغییر شود. می‌دانم که همه بی‌صبرانه منتظر بازی برگشت هستند، اما برایم واضح است که بازی دشواری در انتظارمان است.

سرمربی کروات پرسپولیس با اشاره به دومین حضور متوالی تیم تحت‌هدایتش در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خود من بابت رسیدن به این مرحله برای دومین سال متوالی رضایت فوق‌العاده‌ای دارم و و این نشان می‌دهد که روش کاری‌ام به نتیجه رسیده است. ما موفقیت فصل گذشته را تکرار کردیم و این کار را به خصوص با بازیکنان ایرانی انجام دادیم. ما تنها تیمی هستیم که برای دو سال متوالی به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کرده‌ایم.

برانکو ایوانکوویچ همچنین در تمجید از دوست خود که تیم ملی کرواسی را در جام جهانی 2018 روسیه به دیدار فینال رساند، یادآور شد: به اعتقاد من زلاتکو دالیچ باید به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب می‌شد و مهم نیست که منطق می‌گفت دیدیه دشان باید به این عنوان می‌رسید. ضروری بود که در نظر گرفته می‌شد دالیچ در چه شرایطی این نتایج فوق‌العاده را کسب کرد و تفاوت بین کرواسی و فرانسه نیز باید لحاظ می‌شد. فاکتورهای زیادی برای حمایت از دالیچ وجود دارد. به اعتقاد من با رسیدن پرسپولیس به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا هم می‌توان سال را با سبک واراژدین (اشاره به خودش و دالیچ که اهل شهر واراژدین هستند) به پایان برد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر

کارشناس داوری با بیان اینکه پنالتی اعلام شده برای تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار برابر شمس آذر درست بود، گفت: مدافع تیم شمس باید کارت قرمز دریافت می کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و با قضاوت وحید کاظمی امروز جمعه ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهد.

تورج حق وردی کارشناس داوری در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: کاظمی در چند صحنه دچار اشتباهاتی شد اما اشتباهات او تأثیری بر نتیجه بازی نداشت و به طور کل قضاوت قابل قبولی داشت.

او در رابطه با صحنه‌ای که مهرداد محمدی در محوطه جریمه شمس آذر نقش بر زمین شد و داور پنالتی اعلام کرد، گفت: پنالتی کاملاً درست بود و مدافع شمس آذر مانع از حرکت مهاجم استقلال شد و داور باید بازیکن شمس آذر را اخراج می‌کرد.

کارشناس داوری در خصوص اتفاقی که در نیمه اول بازی رخ داد و داور پس از مشورت با کمک خود تصمیم خود را عوض کرد، گفت: در آن صحنه بازیکن شمس آذر مرتکب خطای هند نشده بود و به نظرم داور تمرکز کافی را نداشت و کمک کاظمی توانست اشتباه او را به وی اعلام کند. همچنین در نیمه اول گلر شمس آذر در یک صحنه قصد زود آغاز کردن بازی را داشت که بازیکن استقلال مانع او شد و داور باید به او تذکر می‌داد و اعتراض بازیکنان شمس آذر به داور در این صحنه درست بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • شادی گل عجیب بازیکن شمس آذر مقابل استقلال
  • در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال
  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!