Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - داور ديدار جام حذفي نفت مسجد سليمان و استقلال گفت:ووريا غفوري را به دليل اينکه صورتش را به صورتم چسباند از زمين اخراج کردم.
به گزارش خبرگزاري فارس، ووريا غفوري در ديدار گذشته استقلال و نفت مسجيد سليمان با دريافت کارت قرمز مستقيم از بازي اخراج شد اما در پخش تلويزيوني مشخص نشد که چرا اين بازيکن با کارت قرمز داور مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا کرمانشاهي داور اين ديدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص صحنه اخراج غفوري گفت:خطايي در جريان بازي و در نزديکي‌هاي خط کرنر رخ داد که من قصد داشتم فاصله ديوار دفاعي را براي تيم استقلال مشخص کنم. وقتي ديوار دفاعي در جايش ايستاد غفوري با حالتي که جنبه تمسخر داشت خطاب به من گفت: فاصله 20 متر است. من هم گفتم اينگونه نيست فاصله 9 متر و 15 است و شما سر جايتان بايستيد.
وي افزود: تيم حريف از استقلال عقب بود و اين حرکت بازيکن استقلال جنبه وقت تلف کردن داشت و وقتي ديدم 2-3 بار اينکار را تکرار کرد به او اخطار دادم. بعد از اين حرکت غفوري نزد من آمد و صورتش را به پيشاني‌ام چسباند و چون طبق قانون اين کار اخراج داشت به او کارت قرمز دادم ولي انصافا حرفي نزد.
کرمانشاهي تاکيد کرد: بنا بر قانون بر اين صحنه به اين بازيکن کارت قرمز دادم ولي گزارش ديگري در مورد غفوري رد نکردم چون انصافا او حرفي نزد و بعد از بازي هم به رختکن داوران آمد و به همراه اصغر حاجيلو عذر‌خواهي کرد و گفت در آن لحظه تمرکز نداشته است.
به گزارش فارس، تيم فوتبال استقلال با برتري مقابل نفت مسجد سليمان در مرحله بعد جام حذفي به مصاف سايپا خواهد رفت.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!

طرفداری | کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است که روزبه چشمی باید با دریافت کارت زرد دوم زمین مسابقه را ترک می کرد.

هادی دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، ارزیابی‌اش از عملکرد کوپال ناظمی داور مسابقه استقلال- ذوب‌آهن، را این‌طور بیان کرد:

در نیمه اول داوری مسئله‌ای نداشت و اگر اشتباهی وجود داشت تأثیرگذار نبود. به نظرم کوپال ناظمی ژن داوری را دارد و قانونمند قضاوت می‌کند، اما باید فاکتور شهامتش را افزایش بدهد.

«روزبه چشمی بعد از دریافت کارت زرد دوم باید اخراج می‌شد»، وی با بیان این جمله تصریح کرد:

روزبه چشمی به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه تیمش روی بازیکن ذوب‌آهن داشت، باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد. این اشتباهی بود که داور انجام داد. 

کارشناس داوری فوتبال کشور، گفت:

در دقایق پایانی مسابقه قبل از گل دوم استقلال، چشمی در محوطه جریمه ذوب‌آهن سرنگون شد. او قصد داشت داور را فریب بدهد که موفق نشد، بنابراین در آن صحنه پنالتی صورت نگرفت.

دزفولی در مورد لزوم فرهنگ‌سازی رفتاری درست اعضای تیم‌ها نسبت به گروه داوری، عنوان کرد:

یکی از کارها و انعکاس‌های مناسبی که باید رسانه‌ها داشته باشند، همین مسئله فرهنگ‌سازی رفتاری است. ربیعی سرمربی ذوب‌آهن، جنتلمن به تمام معناست و من ندیدم که اعتراض و هیاهو نسبت به داور انجام بدهد. در اطراف این مربی، ملیجک هم نیست که اعترض کند، اما رفتارهای مربی و اعضای تیم استقلال از ابتدای فصل نسبت به داوران پر از اعتراض و هیاهو بوده است.

وی با اشاره به اعتراض‌های سیدحسین حسینی، تصریح کرد: کاپیتان تیم فوتبال استقلال باید سمبل اخلاق باشد، اما او به شدت اعتراض می‌کرد که باید این موضوع اصلاح شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار