Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@15:32:06 GMT

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کردستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۵۵۳۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کردستان برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کردستان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در سنندج برگزار شد. ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کردستان صبح امروز به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سردار مسعود خرم‌نیام فرمانده انتظامی استان کردستان، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان، رئیس‌کل سابق دادگستری کردستان، فرماندار شهرستان سنندج، خانواده‌های معظم شهدا و برخی دیگر از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، رده‌های مختلف نیروی انتظامی استان کردستان در قالب یگان‌های مجزا و نیز یگان‌هایی از دیگر نیروهای مسلح کردستان حضور داشتند و پس از آن یگان‌های مستقر در میدان صبحگاه از مقابل جایگاه حضار رژه رفتند و به‌صورت هماهنگ و در صفوفی منظم، گوشه‌ای از اقتدار، آمادگی و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

براساس گزارش تسنیم؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان و فرمانده انتظامی استان کردستان در این مراسم در خصوص امنیت پایدار موجود در استان کردستان سخنرانی و اعلام کردند که دشمنان و هیچ قدرت شیطانی نمی‌تواند مقاومت مردم و نیروهای مسلح ایران را بشکند چراکه خود مردم پشتیبان نظام، حافظ و خواهان امنیت و آسایش کنونی هستند.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه طرح نور (طرح تکریم عفاف و حجاب) در سطح استان اجرا شد و مردم همراهی بسیار خوبی با نیروی انتظامی در راستای اجرای این طرح داشتند.
سردار رفیعی‌کیا افزود: نیروی انتظامی بر اساس موازین اخلاقی و حقوق شهروندی و تکالیف قانونی اقدام می‌کند و تاکنون مورد خاصی در راستای اجرای این طرح نبوده است.
او گفت: طرح‌های چهارگانه ناظر در طول سال اجرا می‌شود، اما در ماه‌های اخیر از نظر پوشش مواردی در برخی نقاط محدود استان مشاهده و همزمان با کشور این طرح اجرا شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: رویکرد نیروی انتظامی در اجرای این طرح ایجابی است به عبارتی به دنبال تشکیل پرونده، برخورد‌های سلبی و قهرآمیز نیستیم.
سردار رفیعی‌کیا با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد افرادی که مورد تذکر پلیس قرار می‌گیرند تمکین می‌کنند، گفت: خودرو‌هایی که راننده و سرنشین رعایت موازین شرعی و حجاب اسلامی نداشته باشند برای آنها پیامک ارسال می‌شود.
او افزود: در طرح نور گروه‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و آمران به معروف همکاری خوبی داشتند و قدردانی ویژه را از خانم‌ها دارم که همراهی خوبی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • (تصاویر) دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا