Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:53:56 GMT

مسکن های مهر دهلران به نهادهای حمایتی واگذار شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۵۶۳۳

مسکن های مهر دهلران به نهادهای حمایتی واگذار شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در جلسه اعضای شورای تامین مسکن اظهار کرد: مدت زمان زیادی از بلاتکلیف بودن این واحدهای در شهرستان دهلران می گذرد و تاکنون تعیین تکلیف نشده اند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام مسئولان امر این واحدهای حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که باید هرچه زودتر تکمیل و افراد واجد شرایط واگذار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: سازمان ملی زمین و مسکن آمادگی خود را برای واگذاری مسکن ‌های مهر فاقد متقاضی به نهادهای حمایتی اعلام کرده و اداره کل راه و شهرسازی استان باید تا ۲ هفته آینده قیمت نهایی واحدها را ارائه و به کمیته امداد اعلام کند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: برطرف کردن مشکلات مسکن مهر باقیمانده استان در گرو کار کارشناسی است و با توجه به نیاز موجود برای تامین مسکن مددجویان باید با همکاری دستگاه های ذیربط این موضوع محقق شود.

وی اضافه کرد: مسکن های مهر سرمایه ملی هستند و نباید آنها را رها کرد، دستگاه های اجرایی در این زمینه مکلف به همکاری و همراهی برای اجرای مطلوب این طرح ها هستند.

استاندار ایلام اظهار داشت: دستگاه های اجرایی بنیاد مسکن، کار و رفاه اجتماعی با همکاری فرمانداری دهلران در صورت وجود متقاضی برای این واحدها در شهرستان تصمیمات نهایی را برای افزایش تسهیلات از سقف ۲۵۰ میلیون ریال به ۳۰۰ میلیون ریال انجام دهند.

سلیمانی دشتکی ابراز داشت: به طور قطع نهادهای حمایتی می توانند با اعتبارات داخلی خود این واحدها را که پیشرفت فیزیکی زیادی هم دارند تکمیل و در جهت تحقق اهداف مورد نظر و تعهدات خود برای تامین مسکن اقشار کم درآمد مورد استفاده قرار دهند.

کد خبر 4422155

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی کمیته امداد امام خمینی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شیراز مشهد اربعین حسینی شهرکرد خرم آباد یاسوج هفته دفاع مقدس گردشگری خطبه های نماز جمعه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند