Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مسئول کمیته داوران هیات بوکس استان زنجان، گفت: زمان برگزاری رقابت های بوکس نونهالان منطقه 2 کشور در زنجان به تعویق افتاد.

امیرحسین صالحی زنجانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مسابقه قرار بود در 18 وزن مختلف و از 12 تا 14 مهر جاری به میزبانی زنجان در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب این شهر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، نبود خوابگاه و آماده نبودن سالن را از عمده دلایل برگزار نشدن این رقابت ها ذکر کرد و اظهار داشت: قرار است 19 تا 20مهر جاری، رقابت های بوکس نونهالان منطقه 2 کشور که شامل استان های زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و گیلان است در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شود.
صالحی با بیان اینکه هر استان می تواند با 18 ورزشکار به همراه یک مربی و سرپرست در این پیکارها شرکت کند، افزود: به منظور انتخاب بوکسورهای نونهال زنجان برای شرکت در این رقابت ها، روز جمعه /6 مهر جاری/ مسابقات انتخابی با حضور ورزشکاران شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده و سلطانیه، برگزار شد.
مسئول کمیته داوران فدراسیون هیات بوکس استان زنجان گفت: داوری این مسابقات بنا به صلاحدید فدراسیون از استان های دیگر خواهد بود و قریب 12 داور آن را قضاوت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر ورزش بوکس در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و خدابنده فعال است و تلاش می شود تا در شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان نیز راه اندازی شود.
در زمان حاضر در سطح استان زنجان، قریب 2 هزار ورزشکار در رشته بوکس فعالیت دارند که 50 درصد این بوکسورها به صورت رسمی و بیمه شده هستند و بیش از 300 نفر آنان را نونهالان تشکیل می دهد.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بوكس مسابقات تعويق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیوید تیلور که یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های رشته کشتی در آمریکاست نتوانست مجوز حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست آورد.

او که در حال حاضر دو عنوان قهرمانی جهانی را در کارنامه دارد و مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های المپیک است، پس از قبول شکست برابر آرون بروکس در مسابقات انتخابی المپیک پاریس که شب گذشته در آمریکا برگزار شد، از حضور در این رقابت‌ها بازماند.

این کشتی‌گیر 33 ساله به واسطه عملکرد خوبش در چند ماه گذشته توانسته بود به‌صورت مستقیم به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک راه پیدا کند و تنها لازم بود در دو کشتی از سه دیداری که برابر بروکس داشت به پیروزی برسد تا یکی از اعضای تیم ملی آمریکا در پاریس باشد.

اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت و او در اولین مسابقه وزن ۸۶ کیلوگرم که صبح روز گذشته به وقت آمریکا برگزار شد با نتیجه 1-4 شکست خورد. تیلور همچنین در دیداری که شب گذشته برابر این حریف قدرتمند داشت با نتیجه 1-3 بازنده میدان بود تا تماشاگرانی که برای تماشای این مسابقات راهی ورزشگاه شده بودند را در بهت و حیرت فرو ببرد.

بروکس پس از پایان این بازی گفت: «او یکی از اولین کسانی است که باعث شده است این ورزش به اینجا برسد. حتی بودن در اطراف او و تماشای کارهایش هم برای من باعث افتخار بوده است.»

بسیاری معتقد بودند که تیلور قدرتمندترین کشتی‌گیر چند سال اخیر در آمریکاست و لقب مرد جادویی را به او داده بودند. او پیش از مسابقات انتخابی که این هفته برگزار شد در ۲۶ دیدار از ۲۷ کشتی که از سال ۲۰۱۹ انجام داده بود به پیروزی رسیده بود. تنها شکست او برابر حسن یزدانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ بود. بسیاری منتظر رقابت جذاب این دو نفر در فینال مسابقات المپیک پاریس برای کسب مدال طلا بودند اما حالا تیلور مجوز حضور در این مسابقات را دریافت نکرده است.

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج