Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، ستاد مرکزی اربعین حسینی از برگزاری گارگاه‌های چهارگانه آموزشی ویژه خبرنگاران و عکاسان علاقمند خبر داد.
با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته میان معاونت مطبوعاتی و کمیته فرهنگی ــ آموزشی ستاد اربعین و پیرو برگزاری دومین گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین، ستاد مرکزی اربعین حسینی کارگاه‌های چهارگانه خبرنگاری، عکاسی، مستندسازی و فضای مجازی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگاران و عکاسان علاقمند به حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند تا پایان ساعت اداری سه‌شنبه، 17 مهر اسامی خود را به طور کتبی از طریق رسانه مربوطه به روابط عمومی معاونت مطبوعاتی اعلام کنند. با توجه به محدودیت پذیرش، گزینش اسامی بر اساس رتبه‌بندی رسانه‌ها(مجازی و مکتوب) صورت می‌پذیرد.
پیش‌ از این به همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین برای ارائه تسهیلات ویژه به خبرنگاران اعزامی به پیاده‌روی اربعین اشاره شده بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان کارگاه خبر نویسی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار