Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، دومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز را با هدف ایجاد همگرایی بیشتر در توسعه علوم و فناوری‌های نقشه‌برداری مغز و به‌روزرسانی اطلاعات پژوهشگران و اندیشمندان این حوزه ۱۸ و ۱۹ مهرماه ۹۷ برگزار می‌کند.

از برنامه‌های جانبی در بزرگترین رویداد نقشه‌برداری مغز کشور می توان به «برگزاری چندین کارگاه جانبی تئوری، عملی و مهارتی»، «نشست‌های تخصصی با انجمن‌ها»، «تقدیر از پژوهشگر برتر»، «جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز»، «سمینارهای علمی با اساتید برجسته»، « تقدیر از مقالات برتر» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سمپوزیوم در دانشگاه علوم پزشکی تهران دایر خواهد شد.

در اختتامیه این سمپوزیوم از پژوهشگر برتر و همچنین مقالات برتر تقدیر و جوایز برگزیدگان مسابقات ملی واسط مغز و رایانه (IBCIC۲۰۱۸) و ایده‌پردازی کاربردهای تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی (FMRI) اهدا خواهد شد.

در این سمپوزیوم ۱۶ سخنران برجسته داخلی و خارجی، به به‌روزترین دستاوردهای حوزه نقشه‌برداری مغز خواهند پرداخت و آخرین دستاوردهای خود را در نقشه‌برداری مغز معرفی خواهند کرد.

همچنین آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز اولین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز را همزمان با دومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران با هدف حمایت و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌کند.

در این جشنواره شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه نقشه‌برداری مغز جهت معرفی محصولات و فناوری خود در این حوزه مورد حمایت آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز قرار می‌گیرند و با در اختیار داشتن فضای نمایشگاهی رایگان می‌توانند ارتباط خود را با پژوهشگران و اساتید حوزه نقشه‌برداری مغز نزدیک‌تر و فناوری خود را با آنها به اشتراک بگذارند.

کد خبر 4422156 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگر برتر مغز نقشه برداری مغز نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو امنیت اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی فناوری فضایی اینترنت سرطان شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی ایالات متحده آمریکا سازمان فضایی ایران گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با رفع فیلترینگ گوگل پلی اظهار کرد: سه بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را به کارگروه ارائه دادیم اما اکثریت در این کارگروه با اعضای دولتی نیست. آخرین بار قبل از عید این درخواست را ارائه کردیم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • ارائه تازه‌ترین دستاورد‌های پژوهشی در زمینه تولید گندم