Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با رئیس مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خانه ملت، صبح امروز (شنبه 14 مهر) حجت الاسلام حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حاجی صادقی گزارشی از برنامه‌های جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ارتقاء سطح آگاهی دینی پاسداران و بسیجیان ارائه و با اشاره به سوابق پاسداران در علاقمندی به مباحث ایدئولوژیک از ابتدای انقلاب اسلامی، کوشش فعلی را در راستای افزایش بصیرت دینی آنها و افزایش فضای معنوی در سپاه و دوری گزینی از وارد شدن به دسته‌بندی‌ها و جناح بندی‌های سیاسی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه سپاه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر برنامه‌های دشمنان انقلاب است.

رئیس مجلس نیز ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه والای سپاه، حفظ این نهاد را از اولویت‌های همه دوستان و یاران انقلاب اسلامی دانست و مراقبت از عظمت سپاه را در گرو رفتار سنجیده در همه امور و اطاعت کامل از تدابیر فرمانده معظم کل قوا، وارد نشدن به امور خرد و به‌ خصوص به گروه‌ها و جناح‌های سیاسی درون نظام که موجب خدشه وارد شدن به موقعیت برجسته و ممتاز سپاه خواهد شد، برشمرد.

لاریجانی بهره‌گیری از آثار شهید مطهری و سایر بزرگان حوزه اندیشه اسلامی را برای افزایش بنیه دینی و اخلاقی پاسداران، امری مطلوب دانست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لاریجانی رئیس مجلس نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا نوشته است، در پیام‌ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور خطاب به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و احترام، ضمن تبریک آغاز سال نو و بهار پر طراوت که با عطر خوش ماه مبارک رمضان و شب های قدرش همراه است، بدین وسیله اعطای نشان «فتح» از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان نماد عملکرد آن مجموعه پر افتخار در ارتقای توان دفاعی، نظامی، رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون شما برادر مجاهد و خستگی ناپذیر و نهاد انقلابی و خدمتگذار سپاه را در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسالت دارم و امید است روز به روز بر انگیزه این نهاد عزیز برای حفاظت از آرمان های انقلاب افزوده شود.

محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884972

دیگر خبرها

  • مسجد محور فعالیت‌های دینی و انقلابی
  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • دیدار اعضای ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر با نماینده ولی فقیه در استان
  • پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه
  • تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • مخبر دریافت نشان «فتح» را فرماندهان سپاه و ارتش تبریک گفت
  • مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد