Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@07:29:37 GMT

آلاوس-رئال؛ ملاقات بارسایی های سابق! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۶۸۵۶

امشب در ورزشگاه مندیسوروسای ویتوریا، رئال مادرید میهمان دپورتیوو آلاوس است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از پشت سر گذاشتن یک هفته نه چندان خوب حالا به دیدار برابر آلاوس رسیده است. سه بازی متوالی بدون برد و بدون حتی یک گل زده، رئال را محکوم به پیروزی در بازی امشب کرده است.

دیداری که ملاقات دوباره لوپتگی و آبلاردو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی روی نیمکت رئال و دیگری روی نیمکت آلاوس. لوپتگی و آبلاردو اولین بار سال 1994 در تیم ملی اسپانیا با یکدیگر هم تیمی شدند و در جام جهانی آمریکا عضو لاروخا بودند. سپس سال 1996 این دو در بارسلونا نیز به یکدیگر رسیدند و در فصل 97-1996، قهرمانی کوپا دل ری و جام در جام اروپا را با پیراهن بارسا تجربه کردند.

تصویر زیر مربوط به بارسلونای همان فصل است و جالب اینکه 8 نفر از حاضران در عکس، هنوز به صورت جدی یا به عنوان مربی یا مدیر، در فوتبال فعالیت دارند.

لوپتگی در رئال، آبلاردو در آلاوس، مورینیو در یونایتد، گواردیولا در سیتی، انریکه در تیم ملی اسپانیا، سلادس در رئال، گیرمو آمور به عنوان مدیر ارتباطات بارسا و اسکار نیز به عنوان مربی المپیاکوس.

 

 

 

 

خولن لوپتگی (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسودی» وزیر امور خارجه اندونزی ملاقات کرد.

گفتنی است، رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 6096527 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • ‏فیلم/ ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • امشب شاهد مقارنه ماه و سیاره زحل باشید
  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!