Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:41:07 GMT

اولین تصاویر از دستگیر شدن مدیرعامل متواری «سکه ثامن»

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۶۸۸۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB

       

کد خبر 4422238.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس دستگيري سارق سکه تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی ایالات متحده آمریکا سید حسن قاضی زاده هاشمی لیگ برتر فوتبال ایران وزارت بهداشت دونالد ترامپ ایران ماه محرم حمله تروریستی اهواز فوتبال سازمان ملل متحد حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ تروریست تکفیری در تونس

نیروهای امنیتی تونس از دستگیری پنج تروریست وابسته به گروه‌های تکفیری در این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اداره کل گارد ملی ( ژاندارمری ) تونس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در چارچوب بازداشت عناصر تحت پیگرد، نیروهای امنیتی وابسته به اداره مرکزی مبارزه با تروریست در شهرهای قصرین ( غرب تونس ) ،  نابل ( شمال شرق ) و اریانه ( شمال پایتخت ) موفق شدند پنج تروریست تحت پیگرد دستگاه قضایی و سرویس امنیتی  را دستگیر کنند.

در این بیانیه آمده‌ است: افراد دستگیر شده تروریست‌های وابسته به گروه‌های تکفیری هستند که توسط دستگاه قضایی از 6 ماه تا 5 سال زندان محکوم شده بودند.

به گزارش خبرگزاری رسمی  تونس، در بیانیه مزبور به نام گروه تکفیری، افراد دستگیر شده و زمان بازداشت آنان هیچ اشاره‌‌ای نشده‌ است.

اداره کل گارد ملی تونس هفته گذشته از دستگیری سه تروریست تکفیری در این کشور خبر داد و اعلام کرد: افراد دستگیر شده تحت تعقیب دستگاه قضایی بودند و از آنان جلیقه انتحاری و تجهیزات نظامی کشف شده‌ است.

بازداشت تروریست‌های تکفیری در تونس

نیروهای امنیتی تونس طی ماه جاری عملیات خود را برای دستگیری تروریست‌ها شروع و اعلام کرده‌اند: افرادی که تاکنون بازداشت شده‌اند به داعش و لشکر « عقبه بن نافع» وابسته به شبکه القاعده گرایش دارند.

پس از پیروزی انقلاب تونس ( 2011) این کشور به مدت 2 سال شاهد عملیات گروه‌های تروریستی بود. نیروهای نظامی و امنیتی تونس با سرکوب گروه‌های مزبور موفق شدند ثبات و امنیت را به کشورشان بازگردانند.

از سال 2013 تاکنون مبارزه با گروه‌های تروریستی در تونس ادامه دارد و نیروهای امنیتی موفق شدند صدها هسته تروریستی تکفیری را در این کشور منهدم و اعضای آن را دستگیر کنند.

شماری از جوانان تونسی طی دو دهه گذشته با پیوستن به گروه‌های تروریستی تکفیری از جمله داعش به سوریه و عراق اعزام شدند تا در کنار آن بجنگند. با انهدام داعش تعدادی از آنان دستگیر و شماری به سایر گروه‌های تروریستی تکفیری پیوستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند
  • عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد
  • سارقان مسلح در سنندج دستگیر شدند
  • اسرائیل شماری از اسرای سابق فلسطینی را دوباره دستگیر کرد
  • خودروی سرقتی در توقیف پلیس اراک
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد
  • فیلم| پلیس ترکیه سرکردهٔ ایرانیِ سایت‌های شرط‌بندی را دستگیر کرد
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند
  • بازداشت ۵ تروریست تکفیری در تونس