Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@16:33:03 GMT

ساخت قفل دیجیتالی در قائم شهر

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۶۸۸۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، این قفل دیجیتال به شماره 96183 در مرکز مالکیت صنعتی کشور به ثبت رسید.
کلیتک در گویش مازندرانی یا همان کلید کوچک که از بدنه پلاستک فشرده و برد و تجهیزات الکتریکی با دو صفحه نمایش جدید دیجیتالی ساخته شد با قابلیت پردازش بالای رمزگذاری ، امکان سرقت در ساختمان ها را غیر ممکن می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مخترع جوان ، بهره مندی از پنل های مجزای فرستنده و گیرنده ، ریموت ، سنسورها و سیستم ضد هک و سرقت و پردازش بی نهایت ارقام رمزگزاری را از مشخصه های این قفل دیجیتال برشمرد که به دو صورت توکار و روکار در منازل و واحدهای تجاری و صنعتی نصب می شود.
به گفته وی قفل دیجیتال کلیتک علاوه بر مازندران در برخی از استان های دیگر هم عرضه شد که در صورت حمایت مسئولان و سرمایه گذاری ، میتوان آن را به کشورهای منطقه صادر کرد.
با اختراع و ثبت این قفل دیجیتال به شماره 96183 در مرکز مالکیت صنعتی کشور ، برای 13 نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ساخت قفل دیجیتال قائم شهر سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن