Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فلاح جوشقانی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، اظهارداشت: هفته گذشته معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات نسبت به بررسی ارائه سرویس تلفن ثابت مخابرات اقدام کرد و متوجه شدیم که شرکت مخابرات مشترکان را به خرید اجباری اینترنت روی خطوط تلفن ثابت مجبور می کند.

وی گفت: این موضوع خلاف مقررات است و نباید در این زمینه انحصار ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تذکرات جدی به مخابرات دادیم.

وی اظهارداشت: همچنین تخلف دیگری که شرکت مخابرات ایران در زمینه اینترنت انجام داده مربوط به قطع سرویس اپراتورهای FCP در زمان کابل برگردان کافوی مسی به سمت فیبر نوری است. در این زمینه مخابرات در زمان کابل برگردان سرویس FCP ها را که از این بستر استفاده می کنند قطع کرده و مشترکان را در برگردان کافو به سمت دریافت خدمات اینترنت خود راهنمایی می کند.

وی گفت: این موضوع خلاف فضای رقابتی است و مخابرات باید به مشترکان اجازه اختیار انتخاب در سرویس اینترنت را بدهد.

به گفته وی: تاکنون ۱۲ هزار کافوی مسی در کشور توسط مخابرات و با عملیات کابل برگردان به سمت کافوی نوری تبدیل شده است.

کد خبر 4422222 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو امنیت اطلاعات شرکت دانش بنیان محمد جواد آذری جهرمی فناوری فضایی اینترنت سرطان دانشگاه آزاد اسلامی ایالات متحده آمریکا سازمان فضایی ایران گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدو

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت 7 روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب
  • مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی استقلال
  • مربی استقلال جریمه شد
  • مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • ایران چگونه حملات سایبری DDoS را دفع می‌کند؟