Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-سازمان تامين اجتماعي با رويکرد حمايت از اشتغال و توليد ، نقش مهمي در جلوگيري از بيکاري کارگران کارخانه اي ورشکسته در استان آذربايجان شرقي ايفا کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، کشورمان در شرايطي حساس به سر مي برد و نقش نهادها و سازمان هاي مختلف در گذر از اين پيچ تاريخي بسيار مهم و اثر گذار است و در اين ميان يکي از سازمان هاي مهم که هم اقتصادي و هم اجتماعي است ،سازمان تامين اجتماعي مي باشد که اقدامات تعيين کننده اي مي تواند در اين راستا داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان بزرگي که خدمات و فعاليت هاي مختلفي را ارائه مي کند وخدماتش محدود به يک و يا چند مورد نيست از ارائه مستمري و درمان گرفته تا نقش آفريني در اقتصاد کشور.
سازمان تامين اجتماعي براي پوشش ريسک هاي زندگي و ايجاد اطمينان خاطر کارگران ايجاد شده و خدماتش را در همين جهت طراحي و اجرا مي کند.‌اين خدمات گسترده بايد به مردم معرفي شود که قطعا در شناساندن آن به مخاطب رسانه ها نقش اصلي دارند.



در سفري که به همراه تعدادي از خبرنگاران به همراه اميرعباس تقي پور مشاور مديرعامل و مدير کل روابط عمومي سازمان به شهر تبريز رفتيم اين موضوع در بازديد از کارخانه ماشين آلات صنعتي به خوبي لمس شد و به گفته تقي پور نظام هاي تامين اجتماعي براي آرامش خاطر ذينفعان بوجود آمده اند و خدمات سازمان در تامين اجتماعي نيز در همين راستاست.


در اين سفر سري به کارخانه ماشين آلات صنعتي مجموعه شرکت تراکتورسازي تبريز زديم.شرکتي با بدهي 10ميليارد توماني به سازمان تامين اجتماعي که در سالهاي گذشته دچار بحران مالي شده بود و وضعيت شرکت به حدي به هم ريخته بود که درآستانه اخراج 280 پرسنل آن بودند که خو‌شبختانه کارخانه توسط شرکت تراکتورسازي خريداري و احيا شد.در اين بين دستگاههاي مختلفي از جمله تامين اجتماعي همراهي و همکاري مناسبي با شرکت داشتند که شرکت به چرخه توليد برگردد.

همراهي تامين اجتماعي در پرداخت بدهي 10 ميليارد توماني
فقيه معاون طرح، برنامه و سرمايه کارخانه ماشين آلات صنعتي، ورشکستگي اين شرکت را يک ناهنجاري اجتماعي در استان عنوان مي کند و مي گويد: تامين اجتماعي يکي از مجموعه هاي تاثيرگذار در حل مشکل اين شرکت بود که جا دارد از تمامي مسئولان آن درمرکز و استان تشکر کنيم.


شرکت تراکتورسازي تبريز هيچ بدهي به سازمان تامين اجتماعي ندارد اما کارخانه ماشين آلات صنعتي اين مجموعه 10 ميليارد تومان به اين سازمان بدهکار است که با تعامل و همکاري سازمان بتدريج اين مطالبات پرداخت خواهد شد.
وي همچنين  از حمايت تامين اجتماعي استان آذربايجان شرقي از اشتغال و توليد و همراهي با شرکت بدهکار جهت احياء و بقاي خود و جلوگيري از بيکاري کارگران اين شرکت با بخشش جرايم و تقسيط بدهي و نگاه ويژه به اين موضوع تشکر کرد.
فقيه تصريح کرد:مشاهده کارگراني که زماني ترس از اخراج و بيکاري داشتند واکنون با اميد به آينده تلاش مي کنند، موجب خرسندي و مايه افتخار براي سازمان است.

 

"ميز خدمت"جزئي از ساختار نوين خدمات تامين اجتماعي




اما در ادامه سفر از شعبه تامين اجتماعي اسکو بازديد شد ، شعبه اي که طرح ساختارنوين ارائه خدمات را اجرايي کرده است . در اين طرح تمامي خدمات شعبه توسط همه همکاران قابل انجام است.فضاي کمتر، نيروي انساني کمتر و جايگزيني همکاران از مزاياي آن است.
جعفر سمساري مدير کل تامين اجتماعي آذربايجان شرقي در اين باره اظهار داشت:ميز خدمت که مورد تاکيد دولت است جزئي از ساختار نوين خدمات است و هر دو يک هدف دارند و آن روانسازي امور و تکريم ارباب رجوع است.مقامات استان نيز اين طرح را تاييد و آن را قابل الگوگيري براي ديگر سازمان ها دانستند.


همچنين عباسي معاون اداري مالي اين اداره کل نيز در جريان اين بازديد، آموزش کارکنان را يکي از مهمترين بخش هاي اجراي طرح ساختار نوين خدمات معرفي مي کند و مي گويد:اين طرح در شعب اهر، 6 تبريز و اسکو اجرا شده است و در آينده نزديک در شعب ديگر استان عملياتي مي شود.
شايان ذکر است مجموعه روابط عمومي تامين اجتماعي استان آذربايجان شرقي با مديريت حميدرضا خسروشاهي ، نقش محوري و مطلوبي در برگزاري اين بازديد رسانه اي داشت که جاي تقدير و تشکر ويژه از وي و همکاران ايشان دارد.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان تامين اجتماعي تراکتور سازي ساختار نوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج