Web Analytics Made Easy - Statcounter

loadingجهت دانلود فایل کلیک نمائید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، براساس اعلام سازمان حج و زیارت با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد. 

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت در این ارتباط آمده است: «با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد، لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود. 

در خبر پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت در این زمینه تأکید شده است: «از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.»

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق