Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@23:57:04 GMT

محل زندگی پوتین در سازمان کا.گِ.ب +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۷۲۶۳

محل زندگی پوتین در سازمان کا.گِ.ب +فیلم

یک شبکه تلویزیون روسیه برای نخستین بار اتاقی که رئیس جمهوری کنونی این کشور در زمان تحصیل خود در موسسه اطلاعات خارجی سازمان کا.گ.ب. شوروی سابق در آن زندگی می‌کرده، را نشان داد.

به گزارش مشرق،  شبکه تلویزیونی «ازوزدا» روسیه برای نخستین بار تصاویری از اتاقی را نشان داد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری کنونی روسیه در طول سالهای تحصیل خود در موسسه اطلاعات خارجی سازمان کا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گ.ب.
اتحاد جماهیر شوروی که امروزه «آکادمی اطلاعات خارجی» نامیده می شود، زندگی می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نامه های سمی برای پوتین و ملکه انگلیس

در این برنامه تلویزیونی که به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس این آکادمی چخش شده، نشان داده شده که در میان اتاق‌های متعدد دانشجویان در حال تحصیل دراین موسسه اتاقی وجود دارد که ولادیمیر پوتین در زمانیکه دانشجوی این موسسه بود، در آن زندگی می کرد. ضمن اینکه در این آکادمی هیچ اتاق شخصی وجود نداشته و دانشجویان با هم‌اتاقی‌های دیگر در امکانات آن شریک هستند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4  

به گفته مجری این برنامه، دانشجویان در زمان تحصیل برای محرمانه ماندن اطلاعات شخصی خود به نام‌های مستعار نامیده می‌شدند که نام مستعار ولادیمیر پوتین هم «پلاتوف» بود که اکنون دیگر برای همه جهان شناخته شده است.

مجری این برنامه یادآور می‌شود که وضعیت کنونی این آکادمی که در این فیلم نمایش داده شده، به مراتب راحت تر و دارای امکانات بیشتری نسبت به دوران شوروی سابق است که رئیس جمهوری روسیه در آن تحصیل می‌کرده است. شماره اتاق‌ها نیز مخفی نگه داشته شده است. البته نه برای بینندگان تلویزیون، بلکه بر اساس قوانین داخلی آکادمی اطلاعات خارجی، تا تمایل خاصی برای انتخاب این اتاق توسط دانشجویان این موسسه برای اقامت در آن به خاطر خاص بودن آن بوجود نیاید.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز سیل مازندران روسیه شوروی کا گ ب ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارت از: حذف مجوزهای کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد / صادر بدون شکایت، رد / صادر بدون تأخیر، درهای پشت بسته، اتصال کامل به درگاه ملی مجوزهای کشور و ارائه کامل مجوزها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ICT در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ICT، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوزهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

کد خبر 6097244 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟