Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه عزیزی‌هرمز، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مسابقه برای دومین‌بار در استان همدان و برای سومین‌بار در ۱۶ استان کشور و با همکاری ۲۱ واحد سازمانی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: تمامی فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال 1393 تا پایان شهریورماه 1397 از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند، می‌توانند برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیزی‌هرمز درباره هدف از برگزاری این مسابقه بیان کرد: این مسابقات با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن‌بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان اظهار کرد: بر اساس آئین‌نامه، تنها فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود.
عزیزی‌هرمز ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از 10 مهرماه تا پایان آبان‌ماه سالجاری برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این مسابقه با شماره تلفن 38380571 تماس بگیرند یا به دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشکده علوم پایه، دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مراجعه کنند.
وی در پایان یادآور شد: زهره بخشی‌نظر نفر برتر دومین دوره مرحله استانی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای در همدان، توانست در مسابقه پایانی، رتبه سوم را در کشور از آن خود کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مسابقه دفاع سه دقیقه ای پایان نامه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار «صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و عملیات آغازین همانند فتح‌المبین از صنعت به خوبی استفاده نکردیم به نحوی که بیشتر از نیروی انسانی بهره می‌بردیم اظهار کرد: با گذشت زمان و در عملیات بعدی، مانند فاو از صنعتگران و دانشگاه بهره‌مند شدیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه فرماندهان دوران دفاع مقدس به‌واسطه صنعت و دانشگاه حل شد، افزود: صنعتگران و دانشگاهیان پل فاو را ایجاد کردند و جان رزمندگان برای عبور از اروند خروشان را نجات دادند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه ارتباط با صنعت و دانشگاه سبب حل مسائل و مشکلات بسیاری می‌شود، عنوان کرد: در دفاع مقدس بهره‌گیری از صنعت و دانشگاه کم بود؛ اما امروز به همت دانشمندان و دانشگاهیان، در حوزه فنون مختلف ازجمله مباحث نظامی و دفاعی در دنیا سرآمد هستیم. بیشترین دغدغه امروز در سپاه دغدغه اشتغال است و جلسات حول محور این مهم می‌چرخد.

فرجی با اشاره به اینکه انسجام و همدلی بین صنعت و دانشگاه مدنظر است، گفت: اطمینان و اعتماد کردن به جوانان مهم و کارساز است. توجه به علم، فرآوری و نوآوری از الزامات امروز بوده و برقراری ارتباط نظام‌مند دانشگاه و صنعت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه