Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون شهردار تهران ، حميدرضا تحصيلي را به عنوان مدير عامل جديد شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر منصوب کرد.
مهندس مجتبي يزداني در مراسم تکريم و معارفه ي مدير عامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر که با حضور جمعي از مديران ارشد حوزه ي خدمات شهري و معاونين شرکت برگزار شد، مهندس حميدرضا تحصيلي را به سمت مدير عامل جديد شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر معرفي و ضمن تکريم از دکتر افشار، مدير عامل سابق اين شرکت در زمان تصدي مسئوليت، تقدير و تشکر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري تهران به ماموريت هاي شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر اشاره کرد و گفت: مامووريت هاي حوزه ي خدمات شهري با ساير بخش هاي شهرداري تهران متفاوت است و خصوصا شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران شرايط کاري متفاوتي با ساير حوزه ها به جهت ارتباط با مردم و تدبيردر تغيير عادات رفتاري شهروندان و اصناف عهده دار است.
وي موضوع استقرار محل تشکيل جلسات دبيرخانه ي کميسيون نهايي بند 20 در شرکت، موضوع ون کافه ها به عنوان درآمد پايدار شهرداري به نحوي که اصناف مجاور دچار ضرر و زيان نشوند و روزبازارها را مطرح کرد و خواهان برگزاري جلسات و پي گيري هاي جدي در خصوص موضوعات مذکور شد.
يزداني در ادامه با اشاره به تجربيات مهندس تحصيلي در حوزه ي خدمات شهري براي ايشان آرزوي موفقيت کرد و اظهار داشت: تجربه و سابقه ي کار ايشان در بخش هاي گوناگون شهرداري تهران مي تواند در به ثمر رساندن اهداف مديريت شهري مثمر ثمر باشد. يزداني هم چنين از زحمات دکتر افشار و تلاش ها و حساسيت هاي ايشان در راستاي تلاش براي زيست پذيري هر چه بيش تر شهر تقدير و تشکر به عمل آورد.
در اين جلسه مهندس تحصيلي ضمن ابراز خرسندي از حضور در شرکت ساماندهي، اخاطر نشان کرد: با علاقه و پشتکار، استفاده از نظارت کارشناسي  و اقدام به موقع مي توانيم به نتايج مطلوب دست يابيم.
وي گفت: براي رسيدن به اين مهم، تعامل سازنده ي معاونين و تيم کارشناسي لازم و ضروي است.
در ادامه دکتر افشار ضمن تشريح گزارش عملکرد شش ماه گذشته و تدابير شرکت در راستاي رفع درست و اصولي موانع و مشکلات توضيحاتي را رائه نمود.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود