Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست شورای تامین مسکن استان اظهار داشت: با توجه اعلام آمادگی سازمان ملی زمین و مسکن برای واگذاری مسکن ‌های مهر فاقد متقاضی به نهادهای حمایتی، اداره کل راه و شهرسازی استان ظرف مدت 2 هفته آینده قیمت نهایی واحدها را ارائه و به کمیته امداد اعلام کند تا تصمیم گیری نهایی در این خصوص گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به طور قطع نهادهای حمایتی می توانند با اعتبارات داخلی خود این واحدها را که پیشرفت فیزیکی زیادی هم دارند تکمیل و در جهت تحقق اهداف مورد نظر و تعهدات خود برای تامین مسکن اقشار کم درآمد مورد استفاده قرار دهند.
استاندار ایلام حل مشکلات مسکن مهر باقیمانده استان را منوط به کار کارشناسی دانست و گفت: پروژه های مسکن مهر سرمایه ملی هستند، نباید آنها را رها کرد، دستگاه های اجرایی در این زمینه مکلف به همکاری و همراهی برای اجرای مطلوب این طرح ها هستند.
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه بیشتر واحدهای بدون متقاضی باقیمانده در شهرستان دهلران است، یادآور شد: در صورت وجود متقاضی برای این واحدها در شهرستان دستگاه های اجرایی بنیاد مسکن، کار و رفاه اجتماعی با همکاری فرمانداری دهلران تصمیمات نهایی را برای افزایش تسهیلات از سقف 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال اتخاذ کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام نیز در این نشست گفت: شهرستان دهلران در حال حاضر 824 واحد فاقد متقاضی دارد که اکثر این واحدها دارای پیشرفت فیزیکی 85 درصدی است.
علی اصغر کاظمی تاکید کرد: بزودی و ظرف یک هفته آینده با مکاتبات با سازمان ملی زمین قیمت نهایی این واحدها تعیین و برای فروش به نهادهای حمایتی اعلام می شود.
گفتنی است در این نشست و با تاکیدات استاندار تصمیماتی در خصوص مسکن مهر فاقد متقاضی موسیان و مسکن مهر ایلام اتخاذ شد.
3032/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز راه و شهرسازی استان زمین کار و رفاه اجتماعی کارشناسی مدیرکل راه و شهرسازی اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن