Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خامه یار روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به این که مزار شهدای گمنام در هر منطقه ای که باشد، روحیه ایثارگری را ترویج می کند، افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی در این یادمان ها، بهترین شرایط را برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به وجود می آورد که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اقامه نماز جماعت و تشکیل جلسات هیات های مذهبی در جوار یادمان شهدای گمنام از دیگر اقدام های فرهنگی است که می توان آن را با استفاده از معنویت مزار شهدا برگزار کرد و شوری خاص بدان بخشید.
وی ادامه داد: هرکدام از مزار شهدای گمنام فلسفه ای جذاب دارد که حضور راویان دوران دفاع مقدس در آن می تواند به عنوان یک برنامه فرهنگی مستمر تعریف شود.
خامه یار گفت: رسانه های جمعی نقش موثری در تشویق مردم برای حضور در یادمان شهدای گمنام و استفاده از فضای معنوی و برنامه های فرهنگی آن دارند که باید از این ظرفیت به شکل مطلوب استفاده شود.
وی افزود: انجام فعالیت های فرهنگی در جوار یادمان های شهدای گمنام احتیاج به برنامه ریزی و مدیریت منسجم دارد که در این زمینه می توان از ظرفیت خادمان افتخاری برای ساماندهی امور استفاده کرد.
وی با اشاره به این که حفظ فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین عامل شکست دشمن است، ادامه داد: یادمان های شهدای گمنام در کنار مزار سایر شهدای دوران دفاع مقدس، بهترین مکان برای مقابله با جنگ نرم دشمن و حفظ روحیه حماسی مردم هستند که باید از این ظرفیت معنوی به نحو احسن بهره برد.
7405/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی دوران دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت های فرهنگی اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور