Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که روز جمعه از هفته نهم رقابت های لیگ برتر بانوان کشور در سالن ورزشی آتش نشانی رشت برگزار شد، تیم فوتسال بانوان شهرداری از فرصت میزبانی خود سود برد و در نهایت در این بازی سخت به برتری رسید.
گل های تیم فوتسال شهرداری رشت را نسا احدی، لیلا زوار و مریم حکمتی به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت که پیش از این دیدار در رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشت، با هدف کسب پیروزی پا به میدان گذاشت و سرانجام موفق شد حریفش را شکست داده پیروزی با ارزش خانگی را کسب کند و بر این اساس تا پایان هفته نهم رقابت های لیگ برتر بانوان کشور با 12 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفت.
در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر بانوان کشور، 11 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه ، با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز بازی رقابت های لیگ برتر شهرداری فوتسال لیگ برتر اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان گفت از بازیکنانش خواسته بدون استرس به مصاف ایران بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس برنات مولینا در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال قرقیزستان با تیم ملی ایران در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا گفت: برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کاری که تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان با اشاره به برتری شاگردانش مقابل ژاپن گفت: بدون استرس و فشار برابر ژاپن بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا