Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ انواع گوشت گوساله و گوسفندی در میادین میوه و تره بار  به شرح زیر است:

          .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ» متولد شد

                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ علیرضا محمدی با بیان اینکه این گوساله شامگاه سه شنبه زاده شد، اظهار داشت: در روز‌های آینده نیز گوساله‌های دیگری در این سایت متولد خواهند شد.
وی افزود: سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۰ راس گوزن بالغ نر و ماده از این سایت به استان خوزستان منتقل شد و باتوجه بروز خشکسالی و اینکه گوزن‌های باقیمانده سایت ایلام در سن باوری و لقاح نبودند، زاد و ولد گوزن زرد ایرانی در سایت احیا و تکثیر "مانشت و قلارنگ" در بهار سال گذشته روی نداد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام یادآور شد: علاوه بر این گوساله تازه متولد شده، تعداد دیگری از گوزن‌های ماده سایت مانشت و قلارنگ، روز‌های پایانی آبستنی خود را طی می‌کنند و به تدریج گوساله‌های دیگری در این سایت در روز‌های آتی متولد خواهد شد.
محمدی با بیان اینکه سایت مانشت و قلارنگ یکی از موفق‌ترین سایت‌های تکثیر و احیای گوزن زرد ایرانی در سطح کشور است، اضافه کرد: در طی سال‌های اخیر تاکنون ۵۵ راس گوزن بالغ نر و ماده از ایلام به استان‌های خوزستان، یزد و اردبیل ارسال شده است و سال گذشته نیز ۲ راس گوزن نر بالغ از مازنداران به این سایت آورده شد.
وی در خصوص هدف از جابجایی و انتقال گوزن‌ها به دیگر سایت‌های کشور، مطرح کرد: برای حفظ سلامت ژنتیکی گوزن‌ها در نسل‌های بعدی و کاهش لقاح درون خانوادگی، باید گوزن‌های بالغ نر و ماده بین سایت‌های مختلف جابجا شوند.

دیگر خبرها

  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ» متولد شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • تولد دومین گوساله‌گوزن زرد ایرانی در سال جدید