Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید غفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات شطرنج کارگری کشور و انتخابی تیم‌ ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی با عنوان یادواره شهدای حمله تروریستی اهواز، از روز 11 مهرماه به مدت چهار روز با حضور 16 تیم از سراسر کشور در اهواز برگزار شد.
وی افزود: تیم هایی از استان های خراسان رضوی ، تهران ، قزوین ، زنجان ، لرستان ، مرکزی ، کرمانشاه ، ایلام ، اصفهان ، فارس ، بوشهر ، کهکیلویه و بویر احمد ، یزد و سه تیم از خوزستان در 6 دور به روش سوییسی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم بهره برداری مترو تهران به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس ورزش کارگری خوزستان ادامه داد: تیم های فولاد اکسین خوزستان و منطقه آزاد اروند به ترتیب عنوان های دوم و سوم مسابقات را بدست آوردند.
وی به حضور شطرنج بازان مطرح کشور در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: خوزستان برای سومین بار میزبان این دوره از رقابت‌ ها بود و شطرنج بازان خوزستانی در قالب سه تیم در این رقابت ها شرکت کردند.
به گزارش ایرنا در حاشیه مسابقات قهرمانی شطرنج کارگران کشور یک دوره مسابقه ریتد برق آسا با زمان 3 دقیقه و 2 ثانیه ویژه شاغلین تامین اجتماعی برگزار شد.
9879/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز انتخابی تیم ملی برق تامین اجتماعی خراسان رضوی مترو اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس