Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش‌امیری ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امروز مشکلات زیادی در کشور داریم که معتقدیم سهم حوزه تربیت در این مشکلات چشمگیر بوده و به همین خاطر باید توجه زیادی در این زمینه داشته باشیم، افزود: به هر میزان که حوزه تربیت را جدی بگیریم، به همان اندازه نیز در این زمینه که از اهمیت به‌سزایی برخوردار است، موفق خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه معلم نقش اساسی‌تری را در تربیت افراد ایفا می‌کند، لذا جایگاه تربیت در مدرسه بسیار مهم است، تصریح کرد: متاسفانه برخی خانواده‌ها تربیت را وظیفه آموزش و پرورش می‌دانند، این در حالی است که این‌گونه نیست، موضوع تربیت در آموزش و پرورش مقوله‌ای است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

درویش امیری با بیان اینکه بهتر است به جای اصرار بر جذب نیروی جدید از نیروهایی که داریم حفاظت کنیم، ادامه داد: امسال شاهد جذب ۲۱۱ نفر به بدنه آموزش و پرورش استان بودیم که در همین زمینه معتقدیم به جای اضافه کردن نیرو به آموزش و پرورش باید از نیروی موجود به نحو شایسته حراست و پاسداری کرد.

استاندار زنجان در ادامه، حفظ حرمت بازنشستگان به‌خصوص فرهنگیان را امری ضروری دانست و با یادآوری اینکه بازنشستگان، عمر و توان خود را در آموزش و تربیت افراد جامعه صرف و هزینه کرده‌اند، اظهار کرد: امسال ۶۹۲ نفر از آموزش و پرورش استان بازنشسته شده‌اند، به همین خاطر اعتقاد راسخ به این مهم داریم که حفظ کرامت بازنشستگان، به‌ویژه فعالان عرصه تعلیم و تربیت لازم و ضروری است.

درویش امیری با بیان اینکه خروجی نگاه صحیح و عشق‌ورزانه به معلمی، تربیت عالمان و دانشمندانی است که در تاریخ ماندگار شده‌اند، خاطرنشان کرد: همواره کشور در توزیع نیروی آموزش و پرورش شکست خورده ‌است، از این‌رو باید به‌جای جذب نیروی جدید، در فکر پاسداری از نیروهای موجود باشیم.

کد خبر 4422278

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان اسدالله درویش امیری وزارت آموزش و پرورش بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شیراز مشهد اربعین حسینی شهرکرد خرم آباد یاسوج گردشگری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر اظهار کرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دانش‌آموزان ما می‌توانند در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند سایر حوزه‌ها چون حوزه‌های علمی و فناوری موفق شوند.

وی افزود: تیم‌های ملی دانش‌آموزی بعد از 6 سال وقفه تشکیل شدند و اولین تیم، تیم ملی والیبال بود که با آمادگی خوب و کادر فنی بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حضور پیدا کردند، البته کادر تیم ملی همگی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند از سد صاحب‌نام‌ها عبور کنند و مقام نخست جهان را کسب کنند.

تیم والیبال دانش آموزی ایران قهرمان جهان شد

ستاری‌فرد گفت: پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش منجر به این شد که اتفاقات خوبی برای این استعدادهای رقم بخورد. همراهی شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه رییس‌جمهور نوید بخش این است که این استعدادها که از درون نظام آموزش و پرورش رشد می‌کنند باید در درون نظام تعلیم و تربیت بمانند و از این جهت ان‌شاءالله این استعدادها به عنوان معلم بر می‌گردند و در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند
  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش
  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است