Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد کاظم متولی تسهیل گر آموزشی مهارت های تاب آوری اجتماعی زنان خانواده در اردکان با اشاره به طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان گفت: این طرح ۳ سال به صورت مدام از سوی  معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهور با همکاری دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متولی افزود: طرح ملی تاب آوری اجتماعی از جمله طرح‌های دولت در حوزه زنان و خانواده است که مهمترین هدف از اجرای این طرح ،کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان، کاهش خشونت، کاهش نزاع‌های خانواده در جامعه است.

وی ادامه داد: توانمندسازی گروه‌های مختلف زنان و حمایت از فعالیت‌های کارآفرینی و اشتغالزایی گروه‌های مختلف به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر  از دیگر اهداف این طرح است.

متولی گفت: در اجرای این طرح بانوان در دوره های آموزشی  شرکت کرده و با مسائل و مشکلات زندگی و نحوه برخورد با مشکلات آشنا می شوند.

اعظم شاکر تسهیل گر اجتماعی در سطح محلات و حوزه ی شهرستان اردکان نیز گفت : در حوزه‌ی زنان سرپرست خانوار بهزیستی تقریبا ۴۰ نفر شناسایی و در حوزه زنان کمیته امداد هم ۴۰ نفر پیش بینی شده است.

طرح تاب آوری اجتماعی یکی از طرح‌های مهم و موفق معاونت امور زنان ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/ی

طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان محلات در اردکان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضائی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود.

کد خبر 6081823

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه