Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران که با کارت پایان خدمت جعلی بازی می‌کرد، گفت که با پرداخت ۱۰ میلیون تومان کارت پایان خدمتش را گرفته است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، میثم برمشوری بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال و باشگاه ارژن شیراز به دلیل استفاده از کارت پایان خدمت جعلی از سوی کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برمشوری درباره این اتفاق گفت: واقعاً از جعلی بودم کارت پایان خدمتم تا امسال بی‌خبر بودم. برای من جای تعجب دارد چه کسانی پیگیر کارم بودند و زودتر از خودم متوجه جعلی بودن کارت پایان خدمتم شدند و این موضوع را به سازمان لیگ هم اطلاع دادند. حتی وقتی به کارت من ایراد گرفتند، گفتم استعلام آن را بگیرید و از کارت خودم مطمئن بودم. واقعاً دَم آن‌هایی که این همه پیگیر بودند گرم.

«نمی‌دانستی کارت پایان خدمتت جعلی است؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: به خدا نمی‌دانستم. چند سال پیش آشنایی داشتم که 10 میلیون به او پول دادم و کارت پایان خدمت را برای من آورد. دقیقا مثل الان که با پول می‌شود خدمت سربازی را خرید.

برمشوری در مورد مدت محرومیتش از سوی کمیته اخلاق و زمان حضورش در این کمیته، تصریح کرد: هنوز هیچ نامه‌ای به من نداده‌اند اما نامه‌ای به هیئت فوتبال استان فارس داده‌اند تا اطلاع ثانوی محروم هستم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا با کارت پایان خدمت جعلی مشکلی برای صدور پاسپورت و همراهی تیم ملی در اردوهای خارجی نداشته، اظهار داشت: خیر! من پاسپورت داشتم و راحت با تیم ملی به سفر می‌رفتم. درست بودن کارت پایان خدمت با پاسپورت است،‌ یعنی وقتی من پاسپورت دارم دیگر کارت پایان خدمتم مشکلی نداشت.

برمشوری در پایان در پاسخ به این پرسش که چند فصل با کارت پایان خدمت جعلی در لیگ برتر بازی کرده است،‌ گفت: فصل کنونی،‌ سال ششمی است که من در لیگ بازی می‌کنم. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

گفتنی است؛ مسئولان سازمان لیگ فوتسال پس از محرز شدن جعلی بودن کارت پایان خدمت این ملی‌پوش، پرونده را برای رسیدگی به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال فرستاده‌اند و اکنون کمیته اخلاق حکم به محرومیت قطعی این بازیکن تا پایان فصل داده است.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی فوتسال جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی

علی المؤید رئیس سازمان رسانه و ارتباطات این کشور امروز (شنبه) با «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و هیاتی به نمایندگی از نهاد‌های مهم رسانه‌ای این کشور دیدار و درباره همکاری‌های مشترک تبادل نظر کرد.

در این نشست که در بغداد برگزار شد، تقویت همکاری‌ها در حوزه رسانه، تولید محتوای رسانه‌ای که به انتقال تصویر حقیقی دو کشور کمک می‌کند و توسعه و سازماندهی کار شبکه‌های اجتماعی دیجیتال پیشرفته از طریق تولید مطالبی که همگام با پیشرفت‌های دنیای ارتباطات باشد و با فرهنگ و مطالب مورد علاقه مردم دو کشور سازگار باشد، بررسی شد.

همچنین در این نشست، پوشش رسانه‌ای سفر زیارت اربعین نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات ایرانی از سازماندهی عراق در برگزاری مراسم اربعین طی سال‌های گذشته و موفقیت بزرگ و برجسته این کشور در پوشش رسانه‌ای سفر اربعین سال گذشته تقدیر کرد و پیشنهاد داد که از تجربه ایرانیان در حوزه سازمان رسانه‌ای عتبات عالیات استفاده شود.

در بخش دیگری از این نشست، راهکار‌های همکاری مشترک دو کشور برای مبارزه با اخبار جعلی و راه‌های مبارزه با این اخبار از طریق تشکیل کمیته‌های مشترک که به کاهش شایعات گمراه‌کننده و محتوای جعلی که به روابط بین دو کشور آسیب می‌زند، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست، هیات ایرانی امکان برگزاری دوره‌های آموزشی در جمهوری اسلامی ایران از سوی دانشگاه‌های متخصص در حوزه رسانه و ارتباطات و همچنین دانشکده‌های آموزشی مامور به این حوزه را پیشنهاد کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی