Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- در انتخابات هیات رئیسه فراکسیون مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی، کمال دهقانی فیروزآبادی رئیس و کبیری و شریفی نیز به عنوان نواب رئیس این فراکسیون انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، کمال دهقانی فیروزآبادی روز شنبه درخصوص تشکیل فراکسیون مناطق آزاد تجاری- صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی، گفت: با توجه به اهمیت مناطق آزاد تجاری - صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی و پراکندگی جغرافیایی آنها و مزیت‌های نسبی آنها نمایندگان این مناطق و استان‌هایی که این مناطق در حوزه آنها قرار گرفته یکی از موارد مورد اهتمام آنها فعالیت‌های مناطق آزاد تجاری صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مناطق آزاد تجاری - صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی نقش بی‌بدیلی در جذب سرمایه گذاری خارجی، توسعه فعالیت‌های صنعتی، تجاری و حمل و نقل دارند، افزود: بیش از یک صدنفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته‌اند تا فراکسیونی را تحت عنوان مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تشکیل دهند تا پیگیر مسائل مورد اهتمام در دستگاه‌های ذیربط باشند و در جهت بالا بردن عملکرد این مناطق و رشد و توسعه بیشتر آن فعالیت کند.
وی خاطر نشان کرد: جلسه فراکسیون برای انتخاب اعضای هیات رئیسه برگزار و براساس آرای اعضاء، کمال دهقانی فیروزآبادی به عنوان رئیس، سیدتقی کبیری به عنوان نایب رئیس اول، ناصر شریفی به عنوان نایب رئیس دوم، قرجه طیار به عنوان دبیر اول، علی اکبری نماینده مردم شیراز به عنوان دبیر دوم و عامر کعبی به‌عنوان سخنگوی کمیسیون مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی انتخاب شدند.
سیام*3061*1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فيروزآبادي انتخابات فراكسيون مناطق آزاد تجاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش که امروز به همراه رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیئت دولت به اسلام‌آباد سفر کرد، در حاشیه مراسم امضای ۸ سند همکاری میان دو کشور در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: همکاری‌های حمل‌ونقلی از جمله در حوزه بنادر و دریایی، هوایی، ریلی، جاده‌ای از مسائل مطرح شده به‌منظور توسعه روابط دو کشور بود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد.

به گفته بذرپاش، برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام‌آباد و افزایش پرواز‌ها میان تهران- لاهور یا مشهد- لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سیما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود
  • «کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی