Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری اجتماع پرشور بسیجیان اصفهان برگ زرین دیگری از اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) رقم خورد. ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اجتماع بزرگ بسیجیان اصفهانی با حضور بیش از 30 هزار نفر از نیروهای بسیج از اقشار مختلف صبح جمعه در میدان امام علی (ع) اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اجتماع در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور پرشور ‌بسیجیان اصفهانی برگزار شد.

بسیجیان اصفهانی با طنین‌انداز کردن ندای لبیک یا حسین(ع) عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند که با استقامت و ایثار، ادامه دهنده راه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام این مرز و بوم هستند.

این بسیجیان در صفوفی منظم و به هم فشرده اتحاد و انسجام نیروهای مخلص و ایثارگر انقلاب اسلامی را نمایش داده و با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" آمادگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی به گوش جهان رساندند.

تا آخرین نفس رزمنده‌ایم

بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش با حضور خود یک صدا فریاد زدند که تا آخرین نفس رزمنده‌ایم...حرف مشترک آنها پشتیبانی از ولایت فقیه بود و هدف آنها ایستادگی در راه امام و شهیدان.

یکی از طلاب بسیجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: دشمنان ما روی این رزمایش حساب می‌کنند، ما تا امروز پای انقلاب ایستاده‌ایم و تا آخرین قطره خون نیز ادامه می‌دهیم، ما رهبر خود را تنها نمی‌گذاریم.

این حرف مشترک بسیجیانی بود که با حضور خود دشمن را بار دیگر مایوس کردند.

بسیجی دیگری بیان کرد: ما بسیجیان همواره هم گام و همراه با رهبر معظم انقلاب هستیم، ما همیشه پشتیبان ولایت فقیه می‌مانیم.

بسیجیان در صحبت‌های خود به سخنان رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور بسیجیان تهرانی را نیز استناد می‌کردند آنجا که فرمودند: ما با شکست دادن تحریم‌ها به آمریکا سیلی میزنیم..

یکی از جوانان بسیجی گفت: حضور ما در این اجتماع نشان داد تا آخرین نفس رزمنده‌ایم و این حضور سیلی دیگری به صورت استکبار جهانی است.

به گزارش تسنیم، از ابتدای شهریورماه 3 مرحله رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان اصفهان برگزار شد.

محوریت مرحله نخست رزمایش اعزام بیش از 350 گروه جهادی متشکل از بیش از 4 هزار جهادگر به نقاط محروم و نیازمند بود که در آن به مناطق محروم استان خدمات سازندگی و فرهنگی ارائه شد.

مرحله دوم رزمایش شامل فراخوانی و حفظ انسجام گردان‌های بیت‌المقدس نواحی مقاومت بسیج در سطح استان و تمام شهرستان‌ها بود و شاهد رژه بسیجیان در سطح شهرها در راستای اعلام آمادگی به دشمنان و قوت قلب دادن به مردم بودیم و در مرحله سوم این رزمایش، اجتماع عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور پرشور ‌بسیجیان اصفهانی برگزار شد.

فیلم از محمد نریمانی

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در لحظات باقی‌مانده از دیدار رم مقابل اودینزه که مجددا صورت گرفت و از دقیقه 73 به بعد برگزار شد، در جمع نفرات اصلی جالوروسی حضور یافت و در شب برتری مهم تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی رم در حالی در لحظات کوتاه مدت باقی‌مانده از بازی نیمه کاره جالوروسی و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا به میدان رفت که در دقیقه 85 نزدیک بود با توپ‌ربایی از مدافع حریف گلزنی کند، اما فرار سریع و شوت محکم او را گلر حریف مهار کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه مقابل بولونیا حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد، امیدوار بود در دومین بازی پیاپی برابر اودینزه هم این کار را انجام بدهد که گلر حریف مانع او شد ولی با این وجود عملکرد موثری ارائه داد.

تیم رم که پیش از شروع مجدد بازی و در مسابقه‌ی قبلی برابر اودینزه به تساوی یک بر یک رسیده بود، با فشار حملات خود موفق به گلزنی در دقیقه 5+90 روی ارسال پائولو دیبالا از جناح چپ و ضربه سر بریان کریستانه شد تا سردار آزمون که مقابل تیرک دوم جای‌گیری داشت، فریاد شادی سر بدهد.

فریاد سردار آزمون در لحظه گل لحظه آخری و برتری دو بر یک رم مقابل اودینزه و نحوه شادی او پس از این دیدار سوژه صفحات مجازی رسمی جالوروسی شده و دو عکس او جلب توجه زیادی می‌کند.

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • ای وای از عشق ؛ عرفان طهماسبی
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)