Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم فوتبال بولیوی قدرتمند است و می‌توانیم در این بازی نقاط ضعف خودمان را شناسایی و آن را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار گزروه ورزشی خبرگزاری میزان، رشید مظاهری در حاشیه تمرین امروز(شنبه) تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اردوهای خوبی را پشت سر می‌گذاریم و  قرار است یک بازی تدارکاتی خوب با بولیوی  برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال بولیوی قدرتمند است و می‌توانیم در این بازی نقاط ضعف  خودمان را شناسایی و آن را برطرف کنیم.

وی افزود: من تلاش خواهم کرد تا به امادگی کامل برسم و نمی‌توانم در مورد دیگر دروازه‌بان‌های تیم ملی نظر بدهم و در این پست همیشه رقابت وجود دارد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در تیم ملی مفید باشم و بتوانم برای تیم ملی کشورم بازی کنم. چند سالی است که تمام تلا ش خود را به کار بسته‌ام و پیشنهاد‌های خارجی خوبی هم داشتم و حتی به توافق هم رسیده بودم اما مبلغ رضایت‌نامه من برای جدایی از تیمم مانع ترانسفر شدن من شد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مظاهری تیم ملی فوتبال تمرینات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی رضایت دادند.

به گزارش فارس، در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 در ورزشگاه آلیانس آرنا، بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید قرار گرفت که این دیدار تماشایی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

بایرن مونیخ بازی را بسیار هجومی و خوب آغاز کرد و این شانس را داشت که دروازه رئال را باز کند ولی لونین، دروازه‌بان رئال مادرید مقابل شوت سانه ایستاد و نگذاشت بایرن به گل برسد.

در حالی که بایرن توپ و میدان را در دست داشت، تونی کروس با یک پاس دیدنی، وینیسیوس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل اول بازی و رئال مادرید در دقیقه 24 به ثمر برسد.

نیمه دوم را بایرن مونیخ توفانی آغاز کرد و توانست در 4 دقیقه یک بازگشت دیدنی رقم زند. لیروی سانه در دقیقه 53 گل اول را زد و سپس با حرکت انفجاری موسیالا و خطای واسکز، هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 57 گل دوم را به ثمر رساند.

آنچلوتی پس از اینکه از میزبان عقب افتاد، مودریچ را وارد زمین کرد و همین نیز باعث شد تا تیم در موقعیت بالاتری قرار گیرد.

در دقیقه 83 روی حرکت دیدنی وینیسیوس و رودریگو، کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بایرن مونیخ یک خطای پنالتی داد و وینیسیوس توانست گل دوم و تساوی بخش را به ثمر رساند.

بازی برگشت 19 اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود تا تکلیف یکی از فینالیست‌ها مشخص شود.

دیگر بازی نیمه نهایی امشب از ساعت 22:30 بین دورتموند و پاریس برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قیمت بلیت بازی رئال–بایرن؛۲ میلیون تومان بایرن در مونیخ به رئال نباخته است

دیگر خبرها

  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است