Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:08:45 GMT

میکروتالاب باقر در پارک ملی دز آبگیری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۹۱۳۱

میکروتالاب باقر در پارک ملی دز آبگیری شد

رضا قپانچی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: میکروتالاب باقر در حاشیه روستای حاجات و باقر از توابع بخش چغامیش دزفول واقع شده که چندی پیش به علت خشکسالی، خشک شده بود و اکنون با افزایش دبی رودخانه دز، آبگیری شد.

وی افزود: شیلات باقر از دو بخش شیلات کوچک و بزرگ تشکیل شده که در فصل مهاجرت پرندگان محل زمستان گذرانی بسیاری از پرندگان مهاجر بومی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، میکروتالاب کوچک خوزینه باقر که در ماه های گذشته مکانی برای تفریح اهالی بخش چغامیش دزفول بود در شرایط خشکسالی و بی آبی امسال به منطقه ای خشک و بی آب تبدیل شد.

کد خبر 4422200

منبع: مهر

کلیدواژه: تالاب رودخانه دز شهرستان دزفول محیط زیست خوزستان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شیراز مشهد اربعین حسینی شهرکرد خرم آباد گردشگری یاسوج هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: آب‌رسانی به ۲۸۵ روستا در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حشمت الله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا با ادامه روند خشکسالی در فصول گرم، امسال در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۰ دستگاه تانکر آبرسانی سیار در استان موجود است، افزود: ۳۵ روستا در ادامه خشکسالی‌های اخیر در فصل گذشته در استان با تانکر آبرسانی شدند.

وی بیان کرد: شرکت آبفای استان مرکزی با تمام ظرفیت نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات برای تامین آب آشامیدنی پایدار در خدمت هم استانی‌ها است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان مرکزی گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع آبی و به منظور تامین آب آشامیدنی پایدار در سطح استان، برنامه‌های کوتاه مدت و طرح‌های بلندمدتی برای رفع مشکل کم آبی در استان تدوین و در حال اجرا است.

آب مورد نیاز استان مرکزی از ۷۲۶ حلقه چاه، ۴۲ رشته چشمه و ۲۶ رشته قنات تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل
  • آبگیری بند سنگی ملاتی لاسرداب اردستان
  • آبگیری ۱۱۰ میلیون مترمکعبی سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • امیدها برای آبگیری سد‌های قشلاق و کبوترلانه
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان در بارش های اخیر
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان
  • ثبت مراسم آبگیری آب انبار‌های سرایان در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور