Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد علی فرهمند راد مدیر جهادکشاورزی شهرستان نیشابور گفت: امسال از سطح ۸۵۰ هکتار از مزارع شهرستان نیشابور حدود ۳۰ هزارتن گوجه فرنگی برداشت می‌شود.

وی با بیان اینکه متوسط برداشت گوجه فرنگی این شهرستان در هر هکتار ۳۵ تن است، افزود: این محصول علاوه بر تأمین نیاز‌های داخلی شهرستان برای مصرف به سایر شهرستان و استان‌ها صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر جهادکشاورزی شهرستان نیشابور با اشاره به قیمت گوجه فرنگی، ادامه داد: بطور متوسط هر کیلوگرم گوجه فرنگی، ۱۴۰۰۰ ریال به فروش می‌رسد.

فرهمند راد گفت: برداشت گوجه فرنگی در نیشابور از اواخر تیرماه آغاز و تا اوایل مهر ادامه دارد.

وی افزود: برداشت گوجه فرنگی در این شهرستان برای ۸۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۰۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

انتهای پیام // ف.ش
۳۰ هزار تن گوجه فرنگی در نیشابور برداشت می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب

عبدالنبی امینی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براثر بارندگی‌های اخیر که میزان آن بیش از ۱۴۰ میلیمتر گزارش شده اکثر جاده‌های بین مزارع تخریب و تردد ماشین آلات کشاورزی را غیرممکن کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه برداشت دربخش کلات مورموری آ غاز ش ده است، برای سهولت در امر برداشت محصولات کشاورزی ضمن تخصیص اعتبارات بحران به بخش کشاورزی لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار ترمیم و مرمت جاده‌های بین مزارع به سرعت انجام گیرد تا کشاورزان عزیز بتوانند محصول خود را به موقع برداشت کنند.

وی گفت: برابر بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی وضعیت مزارع کشاورزی را پس بارندگی ها مطلوب و به کشاورزان گرامی توصیه می‌شود تا رسیدن مزارع به نرم برداشت عجله نکنند.

کد خبر 6096123

دیگر خبرها

  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • برداشت توت فرنگی از مزارع مازندران (فیلم)
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا