Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@20:45:41 GMT

بیرانوند از لیست خرید دینامو کی‌یف خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۹۴۴۹

بیرانوند از لیست خرید دینامو کی‌یف خارج شد

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم باشگاهی پرسپولیس از لیست خرید زمستانی دینامو کی‌یف اوکراین خارج شد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، عملکرد قابل قبول علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ سبب شد تا چند تیم اروپایی به فکر جذب دروازه‌بان پرسپولیس بیفتند. اما بیرانوند ترجیح داد با توجه به محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال، در جمع سرخپوشان بماند و در نیم فصل رقابت های لیگ برتر لژیونر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه دینامو کی‌یف اوکراین  که از آن به عنوان یکی از مشتریان دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نام برده شده بود قید خرید این بازیکن را زده است.

بیرانوند با وجود ادامه روند روبه پیشرفت خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس قرار نیست سرمای زمستان اوکراین را تجربه کند. از قرار معلوم دینامو کی‌یف از عملکرد دروازه بان خود رضایت کامل دارد و به خاطر ولخرجی هایی که در ابتدای فصل داشته نمی خواهد بیرانوند را فعلا در اختیار داشته باشد.

باید دید دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در نیم فصل چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ را ترک می کند یا لژیونرشدن خود را به انتهای فصل موکول می کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس، نگرانی‌های زیادی بابت غیبت این بازیکن در بازی‌های حساس پیش‌رو برای هواداران این تیم ایجاد شد. امیررضا رفیعی در غیابت بیرانوند نه تنها عملکرد خوبی داشت بلکه تبدیل به تنها دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شد که در ۴ بازی ابتدایی گل نخورده است.

کلین‌شیت در ۴ بازی نخست تبدیل به یک طلسم برای دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر شده بود. پیش از این 6 دروازه‌بان در ۳ بازی نخست خود گل نخورده بودند ولی نتوانستند این روند را در بازی چهارم ادامه دهند. بوژیدار رادوشوویچ در پرسپولیس، صلاح‌الدین اونق در شموشک، علی محسن‌زاده در نفت مسجدسلیمان، کریستوفر کنت در سپاهان، گیورگی گیورگیف در نفت مسجدسلیمان و محمدرضا اخباری در سایپا چنین آماری از خود به جای گذاشته بودند و حالا رفیعی اولین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که در ۴ بازی نخست خود گل نخورده است.

رفیعی مقابل هر چهار تیم عملکرد خوبی داشت و نشان داده که می‌تواند برای علیرضا بیرانوند یک جانشین محکم و امیدوار کننده باشد.

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!